Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iiiiiihanaaaa! Mä en ole enää perhepäivähoitaja :)

Vierailija
06.04.2008 |

Kun lueskelen näitä pph:ia haukkuvia viestejä niin en voi kuin kiittää onneani, että en ole enää siinä työssä! Tein työtä 5 vuotta ja sitten vaihdoin alaa. Vieläkin osa muistoista karmaisee....

Lapset olivat ihania, mutta ne vanhemmat. Muistan yhden tuoneen lapselleen joka päivä omat lisäeväät...Ja lapsi oli todella ylipainoinen. Yksi äiti unohti yhtenään hakea lapsensa. Yksi isä oli todella töykeä ja omahyväinen ja piti selvästi minua ihan pohjasakkana. Ärsytti se, että oma koti oli kuin jatkuvassa asuntoesittelyssä. Aina oli joku tutustumassa päivätolkulla ja eräs jopa 2 viikkoa!!!!! Vanhemmat halusivat puhua lapsestaan vielä klo 17 jälkeen vaikka olivat viimeisiä hakijoita (niin, eihän minulla kiire ikinä ollut mihinkään...).

Eli kun haukutte niitä pph:ia (joista suurin osa on ihan kunnon väkeä) niin muistakaa että asioilla on aina kaksi puolta. Myös te vanhempina olette kaikkea muuta kuin toista ihmistä kunnioittavia. Mutta onneksi suurin osa vanhemmistakin on todella mukavia ihmisiä. Tässäkin muutama mätämuna pilaa koko " joukon" maineen...

Olen puhunut... piste.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas aamulla on parempi mieli, kun ne omat mussukat tulevat hoitoon.

Nyt taas vähän ottaa pattiin, mutta pitää huomenna keksiä jotain mukavaa. Mennään vaikka katsomaan miltä metsä näyttää nyt, kun lumi on sulanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla