Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työttömät! kuinka usein teillä on henkilökohtaisia tapaamisia? ym...

Vierailija
06.04.2008 |

ihmetyttää vaan kun sen jälkeen kun ilmoittauduin työttömäksi sain ajan henkilökohtaisen suunnitelman tekoon...tämä aika oli vajaa kuukausi työttömäksi jäämisen jälkeen. sitten minut laitettiin työnhaku kurssille ja nyt minulle on taas kohta toinen henkilökohtainen aika jatkosuunnitelman tekoon.

muuten asia ei mietityttäisi mutta kun muille kurssilaisille ei ollut näin tiheitä käyntejä laitettu. ja kaiken lisäksi aloitan opiskelut syksyllä! en siis kait ole niin toivoton tapaus että minua pitäisi hirveästi nyt " valvoa" ? olen kyllä hakenut töitä mutta minun alalleni niitä ei ole tällä paikkakunnalla. mitähän minulle on nyt seuraavan tapaamisen jälkeen odotettavissa? onko kukaan ollut samassa tilanteessa? olisi kiva tietää voiko minut taas nakittaa heti jollekin toisellekin kurssille...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä murehtii, jos on tapaamisia paljon, silloinhan ne työkkärin ihmiset oppivat tuntemaan sut ja siten voit jopa saada työhönosoituksen!

Mä en ymmärrä sun pointtias, mitä siitä on haittaa?

Vierailija
2/2 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti on se että koska työttömyysaikani on lyhyt ja minulla on selkeät jatkosuunnitelmat en ymmärrä mitä puhuttavaa siinä riittää jatkuvasti! samalla kun muille tapaamilleni työttömille tällaisia tapaamisia on todella harvakseltaan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan