Mulla on vaikeeta enkä pysty syömään...Mistä saan apua?
Pari viikkoa mennyt suunnilleen jogurtti per päivä ja nyt alkaa olla olo jo sellainen, että tärisyttää, palelee jne. Henkinen vointi on myös todella kehno..Mitä mä oikein teen :´(
Kommentit (8)
yllättäen mursi mut lopullisesti. Ap
jonka voisit pyytää luoksesi? Teette yhdessä ruokaa ja juttelette. Syödä sun nyt kuitenkin kannattaa, surrakkin jaksaa paremmin täydellä vatsalla.
Enemmän se kärsii, kun huomaa, että sä kukoistat ilman mr Assholea.
Mulla on ihan tosiaan niin surkea olo että mietin kuolemaakin aika paljon. En kuitenkaan sitä halua tehdä enkä usko että tekisin oikeesti. Mulla on pieni tytär jonka takia yritän jaksaa vaan. Ap
ruokahaluttomuudesta oli kauheaa. Yritä juoda paljon sellaista mistä saisit energiaa ja syödä esim. suklaata vähän kerrallaan. Tärkeätä on saada keskusteluapua mahdollisimman pian. Itselläni oli tuolloin psykologi joka piti minut pystyssä. Pian tuon koettelemuksen jälkeen tutustuin nykyiseen mieheeni. Luota siihen että elämä voittaa, koskaan et voi tietää mitä nurkan takana on!
äiti yritti itsemurhaa mun ollessa kotona (olin parivuotias). Hänet oli juuri jätetty. Älä tee samoin, hae mieluummin apua. Jos tuntuu pahalta, mene heti päivystykseen ja sano, että pelkäät vahingoittavasi itseäsi, jos et saa heti apua.
selitä tilanne ja pyydä lähete mielenterveyspolille. Kiireellisenä mielellään, ja varmaan laittavatkin, jos et saa syötyä.
Tiedän sen tunteen, siihen ei auta, vaikka tietää, että pitäisi syödä. Mikään vaan ei mene alas/ pysy sisällä.
Avioero tms?