Mitä lesbot tekevät sängyssä, jos he eivät pidä suuseksistä?
Kommentit (14)
lesbot harrastaa fistausta? Onko totta?
kysyy ei ap
luulen että ne tyydyttävät toisensa dildoilla. mikä on minusta aika huvittavaa; miksei samantien voi pelehtiä miehen kanssa, jolla on se patukka valmiina ihan luonnostaan?
Hyi oksetus. Vittu miten sairasta porukkaa pyörii täälläkin... Phroooo!
Vierailija:
luulen että ne tyydyttävät toisensa dildoilla. mikä on minusta aika huvittavaa; miksei samantien voi pelehtiä miehen kanssa, jolla on se patukka valmiina ihan luonnostaan?
Jos rakastuu naiseen, on parempi ostaa penis erikseen.
eli jokaisessa lesboseksiketjussa, mietin vaatiiko tällainen typeryys lobotomian vai miten se on mahdollista.
Vierailija:
Vierailija:
MIkä ei tietenkään tarkoita, etteikö kukaan lesbo sitä harrasta. Tai hetero. Tai bisse.
Vierailija:
lesbot harrastaa fistausta? Onko totta?
kysyy ei ap
Seksistä on olemassa niin montaa eri variaatiota ja mieltymyksiä yhtä erilaisia kuin ihmisiäkin. Käyttäkää nyt mielikuvitustanne.
Voi naisparat jos ette ole saaneet koskaan erinomaista ja täysin tyydyttävää seksiä joka ei sisällä penetraatiota.
Vierailija:
Voi naisparat jos ette ole saaneet koskaan erinomaista ja täysin tyydyttävää seksiä joka ei sisällä penetraatiota.
Vierailija:
Mitä ne tekee, hinkkaako muka klitoriksia yhteen vai mitä ihmettä?
Minä olen lesbo. Tyttöystäväni kanssa sängyssä imetään ,hierotaan rintoja,,suudellaan,,nuolemme vuorotellen pimpsaa,,sormetamme niin,että laukeamme.. Joskus teemme huipennuksen pelkillä leluilla dildoilla lähinnä.
Mitä ne tekee, hinkkaako muka klitoriksia yhteen vai mitä ihmettä?