Mennäänkö nyt parisuhteessa metsään, kun mulle seksi on " vain seksiä" ?
En tiedä onko kyse valkenevasta keväästä, vai mikä tämän tunteen aiheuttaa.. Mutta olo on kuin muinoin sinkkuaikoina. Sisällä myllertää, välillä tuntuu mieheni puolesta niin pahalle että oksettaa.
Kaikki alkoi noin kuukausi sitten. Olin tyttöjen kanssa baarissa, ja huomasin vain jossain vaiheessa iltaa, että flirttaan tosi estottomasti miesten kanssa. Nautin siitä huomiosta tosi paljon. Yksi " juttukin" oli, tosin siinä ei tapahtunut mitään muuta kuin ehkä jotain pientä silittelyä (ei suudeltu). Mies pyysi jatkoille, ja hetken aikaa jopa harkitsin, että lähtisinkö -ja tästä säikähtäneenä en lähtenyt, vaan lähdin kotiin yöksi ihan järkyttyneenä jo siitä ajatuksestakin, että tuli edes harkittua moista. Nyt kuitenkin olen huomannut mieheni kanssa sekstatessa, että seksi tuntuu jotenkin irralliselta; en seksin aikana ajattele sekstaavani mieheni kanssa, vaan enemmänkin hän on kasvoton objekti, johon ei kohdistu seksin aikana mitään syvällisempiä tunteita..
Olen mielestäni ihan onnellinen, eikä elämässä mikään ole pielessä. Onkohan tämä juuri se ongelma? Aiemmissa suhteissani olen kyllä pettänyt, ja ikäväkseni joudun toteamaan, että silloin elin juuri tämmöisen samanlaisen fiiliksen kourissa, eli seksi toisen kanssa ei tuntunut edes pettämiseltä, koska se oli " vain seksiä" . En kuitenkaan haluaisi nyt ryssiä tätä suhdetta, koska kuten sanoin, niin olen ihan onnellinen; arki sujuu sutjakasti.
Mitä kummaa mun pitäis tehdä, että voisin ennaltaehkäistä aivan selvästi odotettavissa olevaa tilannetta, että olen vielä haluineni melkoisessa pinteessä? Tahdonvoimallako tässä pitäisi onnistua..?
Kommentit (9)
Sen takia meille on mielikuvitusta suotu, että voi mielessään ihan vapaasti kuvitella mitä vaan, vaikka samalla kun harrastaa seksiä oman miehensä kanssa...
Jokaisessa vaiheessa on mahdollista viheltää peli poikki.
Se tästä tekee juuri karmaisevan tilanteen, että rakastan miestäni. Jos en rakastaisi, niin tämä olisikin kovin helppoa. Kunnioitan häntä, ja ehkäpä juuri se kunnioitus sai minut säikähtämään omia ajatuksiani pettämisestä. Olen yrittänyt opetella taas rakastelemaan, mutta suoraan sanottuna panemista se vaan mulle on.. Se rakkaus toista kohtaan tulee sitten ihan muissa tilanteissa (hetket ennen nukahtamista toisen kainalossa, suukottelua sohvalla, jne).
Ei itseään voi pakottaa ajattelemaan tietyllä tavoin, nimittäin jos voisi, niin tokihan olisin jo pakottanut itseni ajattelemaan vain parisuhdettamme. Jotenkin tuntuu helpottavalta myöntää näitä ajatuksia jollekin, vaikkakin sitten näin anonyymisti AV:lla. Pelottaa kuitenkin hirveästi tuleva kevät ja kesä. Baareissa en ravaa alvariinsa, mutta mieheni on paljon pois kotoa, ja tyttökavereiden kanssa tulee vietettyä paljon aikaa.
ap
ajattele sitä juttua, vaan antaa mennä itsestään, mulla kesti useampi vuosi että pääsin tohon vaiheeseen, eli tavallaan tyhjennän pääni ja annan seksin tapahtua spontaanisti, enkä ajattele mitään.
Eri asia sitten mitä sitä tekee kun se koittaa - lähtee etsimään fiilistä ulkopuolelta, koittaa keksiä jotain sellaista, mikä lähennyttäisi taas puolison kanssa - vai toteaa vain itselleen, että tämä nyt on tällainen kausi ja ensi vuonna toisenlainen.
Vaikka joisit, sinun ei ole pakko flirttailla muiden miesten kanssa. Vaikka flirttailisit, sinun ei ole pakko lähteä kenenkään mukaan. Panemista se kuitenkin vain niidenkin kanssa olisi.
Onkohan sulla jotenkin epärealistiset odotukset siitä mitä seksin pitäisi olla? Jotain kioskikirjallisuusromantiikkaa, missä seksiaktin aikana taivaat avautuu ja valtava rakkaus tulvahtaa sydämeen ja koskaan ei kenenkään muun kanssa voisi tuntua tältä samalta, koska maailmojasyleilevä intohimo ja sielunkumppanuus yhdistää meitä ja vain meitä?
Ei se sellaista yleensä ole paljon kellään. Yksi penis tuntuu paljolti samalta kuin toinenkin, ja se että seksi on vain panemista on ihan ok. Ei siinä tarvitse miettiä että rakastanpa miestäni jumalaisen paljon, voi miettiä ihan rauhassa että mitenkähän nyt tällä kertaa saisin orkun parhaiten tai vähemmän kiihkeänä iltana vaikka sitä että loppuukohan tämä ennen iltauutisia kun pitäisi vielä nähdä säätiedotus. Se mikä tekee rakastavan parisuhteen on se miten toinen huomioidaan siinä aktin aikana ja kaikki se muu mitä seksiaktien ulkopuolella tapahtuu.
kyllä minä ainakin - ja mieheni kanssa aivan varmasti - sekstataan ' vaan seksin' ja tarpeen vuoksi toisinaan, ei sen takia että halutaan niin hitosti juuri tätä ihmistä!! Vai käsitinkö väärin nuo puheesi tunteista?
Musta on parempi, että parisuhdeseksikin on välillä ' vaan seksiä' vailla suuria tunteita = eli seksuaalisen tarpeen tyydyttämistä puolin ja/tai toisin. Ei tarvi sit vieraissa juosta.
Ja aktin aikana itse välillä fantasioin ihan muusta kuin miehestäni - ja hän samaten. Jaamme myös fantasioitamme toisillemme. Pysyy seksielämä pirteänä sen saman kumppanin kanssa - ei tarvi vieraita kuikuilla hormonikuumeessa. Sillä siitä kait tapauksessasi on kysymys? Hormonit hyrrää ja on tarve saada toisilta huomiota osakseen = ihailua uusilta miehiltä!
9:lle haluaisin vielä tarkentaa, että noilla tunteilla tarkoitin sitä, että en näe eroa siinä, että harrastaisinko seksiä mieheni kanssa vai jonkun toisen, koska kyse on nimenomaan vain siitä tyydytyksen hakemisesta. Ja voin rehellisesti sanoa, että jos mieheni nyt tulisi kertomaan, että hänellä on ollut yhdenillanjuttu(ja), jotka ovat olleet pelkkää seksiä (ei mitään suurempaa ihastumista), niin en kyllä osaisi moisesta edes suuttua.
Ihmettelen yhä tätä melkoisen yht' äkkistä taantumaa, eli kuukaudessa muutuin taas tämmöiseksi mitä olin joskus ennen mieheni tapaamista 5 vuotta sitten..
ap
miestäsi ja paljon syitä olla pettämättä kun kerran rakastat ja haluat olla uskollinen. Samaa vanhaa tuunaamista se olisi siellä vieraassa petissäkin, ja sen olet jo tajunnut kunhan tajuaisit että olet tajunnut.
Mutta what' s the point, kun seksi on vain seksiä?
Ehkä nyt ensi alkuun kannattaisi välttää niitä tilanteita joissa kiusauksia voi tulla, eli ei baariin kännissä vieraita miehiä silittelemään. Ja sitten kotona mietit keinoja miten piristää sitä omaa suhdetta ja oppia taas näkemään miehessä jotain muutakin kuin kasvoton dildo.