Tiiättekö miksi en usko näitä pedo-Timpejä
jotka väittää ettei tiedä että muka 17 vee onkin 13-vuotias. Timpekin oli roikkunut 7-luokkalaisen kanssa puhelimessa 2-3 viikkoa ja sitten tavannut sitä pari kolme kertaa radiolla. Mistä ihmeestä ne on sen ajan puhuneet? Maailmanpolitiikasta? Eikö ihan oikeasti käy ilmi, että likka on 7-luokkalainen kakara eikä esim. lukiossa tai amiksessa? Ehkä jotenkuten menee että jossain puolipimeässä yökerhossa turkkasen kännissä erehtyy, mutta ei mene läpi että viikkokausien kontaktissa ikä ei tule selväksi. Jos Timpe on tätä mieltä oikeasti itse, niin silloin on kyllä miehellä torjunta päällä big time.
Kommentit (8)
vaikka henkinen aste on 12v.
Siitäkin monesti arvaa että täysi lapsi kun vittu sitä, vittu tätä jaetaan joka väliin. Luulevat lapsirassukat että se on aikuisen merkki!
Kuulostaa aika pakonomaiselta. Jutusta sai sen käsityksen, että ehkä T. on kokenut jotain vastaavaa aikanaan.
Mietin, että kun sanoi, että vasta tuon Imagen haastattteluprosessin aikana on ymmärtänyt miten paljon murhetta on aiheuttanut. Niin mietin eikö olisi hyvä jos vankilassa jotenkin prosessoitaisi tuomioon johtaneita asioita, että tuomittu voisi ehkä lähteä linnasta hivenen fiksumpana.
(Timpe) Salosen koulun Toivonlinnan henkilökuntaa epäiltiin 2000-luvun alussa 1980-luvulla tehdyistä pedofiliarikoksista, mutta syytteitä ei lopulta nostettu. Salonen sanoo, ettei koskaan itse törmännyt asiaan."
Se koulu oli joku uskonnollinen sisäoppilaitos.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2008 klo 22:08"]
jotka väittää ettei tiedä että muka 17 vee onkin 13-vuotias. Timpekin oli roikkunut 7-luokkalaisen kanssa puhelimessa 2-3 viikkoa ja sitten tavannut sitä pari kolme kertaa radiolla. Mistä ihmeestä ne on sen ajan puhuneet? Maailmanpolitiikasta? Eikö ihan oikeasti käy ilmi, että likka on 7-luokkalainen kakara eikä esim. lukiossa tai amiksessa? Ehkä jotenkuten menee että jossain puolipimeässä yökerhossa turkkasen kännissä erehtyy, mutta ei mene läpi että viikkokausien kontaktissa ikä ei tule selväksi. Jos Timpe on tätä mieltä oikeasti itse, niin silloin on kyllä miehellä torjunta päällä big time.
[/quote]
Moni 13-vuotias on fiksu ja naisen mitoissa. Ei sellaiset tissilliset pedareita kiinnosta.
no tiedän monta yli kolmikymppistäkin "vittu sitä, vittu tätä" -tyyppiä...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2008 klo 22:08"]
[/quote]
Nainen on kauneimmillaan 11-17 -vuotiaana. Mitä ihmeellistä siinä nyt on?
T. Rakkaus-Mies
minä olen kyllä tavannut myös fyysisesti 30v ja henkisesti 12v ihmisiä...