KASSALLA Vol 2:
-Olisiko mahdollista yrittää selvittää miesten villahousujen tarjontaa siellä miesten vaateosastolla missä on miesten vaatteisiin perehtynyt myyjä, eikä kassajonossa. Kassa käyttää kassaa, ei hoida ison tavaratalon kaikkia osastoja.
-Voitko olla tunkematta kauppaan pahimpaan ruuhka-aikaan lauantaina kello 12.00, jos olet tuli p*rseen alla.
-Ei vaan auta että Sinä asiakas kerrot minulle koodittoman tuotteen hinnan, minun täytyy selvittää tuotteen koodi.
-Naurettavaa raivota kassajonossa että otin 5 senttiä liikaa hintaa tuotteesta x, vaikka hyllynreunalla on se toinen hinta, ja kuitenkin perään kuuluttaa kovalla äänellä että ¿eihän se nyt rahasta oo kiinni¿.
-Minä en LAITA niitä hintoja sinne koneelle, enkä muista niitä ulkoa.
-Minun ei tarvitse tarjota sinulle toista tuotetta halvemmalla tilalle, jos etsimäsi tuote on tilapäisesti loppu.
-Kaupanpäälliset ovat lisäetu ja niitä jaetaan niin kauan kuin niitä riittää.
-Jos olet katsonut tuotteen hinnan itse totaalisen väärin, tokaise minulle vapaasti: ¿kannattaisko laittaa sit noi hinnat vähän selvemmin tonne¿ - saadaksesi viimeisen sanan. Älä pahoittele. Minä pahoittelen.
-Todennäköisesti osaan käyttää kassakonettani paremmin kuin sinä, vaikka olet minua 20 vuotta vanhempi.
-Kiva saada vastaukseksi ¿muovikassi¿, kun tervehtii asiakasta kassalla.
-Jos et tarvitse kuittia niin HEITÄ SE ROSKIIN, en minäkään sitä tarvitse. Sikailua jättää kuitit pyörimään kassapöydille. En myöskään kaiva sinulle kuittia roskiksesta, kun ensin olet siitä kieltäytynyt.
-Kehtaatkin tulla palauttamaan tuotetta ilman kuittia ja väittää ettei sitä sinulle ole annettu!
-Minä, kassa, ymmärrän puhetta¿ ymmärtäisitpä sinäkin.
-Minun ei tarvitse olla ystävällinen ja palvella sinua, jos haukut minua horoksi.
-Sinä et määrää minua.
-Jos tililläsi ei ole katetta, se ei johdu meidän kassakoneistamme.
-En asu kaupassa. Olen paikalla vain aamu-9:n ja ilta-8:n välillä, jolloin sinulla on 11 tuntia shoppailuaikaa. Luulisi riittävän.
-Minulle ei makseta vain ja ainoastaan sinun sotkujesi siivoamisesta. Kumma kun aikuinen ihminen jättää kaiken kuin p*skan p*rseestään.
-Äänekäs huokailu ja silmien pyörittely jonossa ei saa jonoa liikkumaan nopeammin.
-Myöskään jonossa takanasi olevan asiakkaan kanssa päivittely kovaan ääneen ei auta asiaa.
Lähde: aasiakas. net
Kommentit (22)
Eräs nuori pimu Prisman kassalla on aina kuin kuormallisen paskaa syönyt. Kortti ei toimi tai ei ole katetta ja hinta on väärä.
Kas kun viereisellä kassalla se kortti toimii ja hintakin selviää ja saa hyvän huomenen toivotuksetkin yms.
Jos ei kyvyt riitä edes kassalla työskentelyyn niin kannattais hiukan miettiä sitä, oisko ongelma itsessä, eikä niissä asiakkaissa.
Muuten prismamme kassat ovat aivan ihania. Joskus kun todella väsyneenä ja hajamielisenä lapan tavaroita niin iloinen tervehdys oikein hätkäyttää ja piristää koko päivän. Olenkin aina sanonut tällaiselle iloiselle kassalle, että nyt pelastit minun päivän ihanalla hymyllä.
Ja tasan oli. Kipaisin automaatilla ja kävin maksamassa. Luulivat varmaan ensin että olin joku maksukyvytön holisti, joka yrittää maksaa katteettomalla kortilla, sellaista mulkaisua sain osakseni...