Tässä oiva vinkki kurahaalareiden pukemiseen.
Osa tämän jo tietääkin mutta niille jotka eivät vielä tiedä.
Laita ensin kurahaalarit ulkohaalarin/housujen päälle ja vedä sitten koko setti kerralla lapsen päälle :) Kätevää eikö totta? ;D
Kommentit (26)
Ei jumpe, miten voi olla ettei tällaista ole aikaisemmin tajunnut!? :) Tuohan helpottaa kummasti. Täytyykin heti kokeilla!
joka tykkää suurinpiirtein makailla vesilätäköissä :)
Kiitos oikein paljon vinkistä ap! ja Kiitos myös sinulle joka kerroit palomies paketista.
Palomies pakettia olen tehnyt, mutta en noin, että kurahousut ois kans valmiiks laitettuna.
Olen pph ja puettavaa riittää.
ja hämmästytin pk:n henkilökunnan sillä :D
Tänään just ostin muksulle kurahaalarit ja niitä olisi huomenna tarkoitus testata.
Itse sain tämän vinkin ystävältäni ja oli mukava jakaa se teidän kanssa. ap
Kerrankin on jotain mistä on ihmisille oikeasti hyötyä eikä sitä iänikuista haukkumis-tappelu-provosontaa mitä täällä on sivutolkulla.
Vierailija:
Itse sain tämän vinkin ystävältäni ja oli mukava jakaa se teidän kanssa. ap
Itse keksin tuon systeemin kun esikoinen oli noin 1v ja ekan kerran tulin kiireessä riisuneeksi koko paketin kerralla. Seuraavan kerran puin saman paketin kerrallaan (=haalari, päällä kurikset ja kumpparit kiinni jo valmiiksi.
" ootko sä ap joku v***n idiootti?? me tiedettiin tuo jo 10v sitten" :D
Kuten tällä palstalla on tapana!
ap
Vastaavanlaisten oivallusten kuultuaan sitä miettii miks helkutissa en tota itse hoksannut.
Olen riisunut koko paketin kerralla mutta en ole tajunnut että ne voi pukea myös kerralla XD
Meidän perhekerhossa puolet haalareista on riisuttu tuolla palomiestyylillä. Että ei olis tullut mieleenkään esitellä itsestäänselvää asiaa oivalluksena. Mutta kun sitä ihminen niin helposti kuvittelee, että muut tietää just ne samat jutut kuin itsekin!
ja aion kyllä kokeilla tätä jälleen kerran mutta epäilyttää siksi, että
kun vaatteet pukee noin, niin jotenkin aina lapset saa irrotettua sen alimmaisen lahkeen/ hihan ja vedettyä vaatteet jotenkin hassusti päälle niin että joku hiha repsottaa irrallaan jossain- kaikkia kun ei ehdi siinä pukemishötäkässä vahtia ennen kuin valmista pakettia tarkastaessa (siis jos on omatoimisia pukijoita). Lapset siis usein jättää pulmatilanteessa ongelma-alueen sikseen ja jatkaa vain pukemista, jolloin pulma voi löytyä hyvinkin alkuvaiheesta ;) .
Ja toisekseen, on aika työlästä laittaa vaatteet kuravaatteiden sisälle 22 kertaa. Se vie aikaa lasten auttamiselta- nopeampaa on auttaa lapsia tuossa kurahousuvaiheessa lahkeiden kanssa ym.
Oon kans riisunu pakettina mutta en pukenut takas niin kun ne pitää kuitenkin erotella että saa rapsittua kurat pois ja laitettua kuivamaan erikseen, ei oo todella tullu mieleenkään laittaa niitä noin ennen pukemista, neljäs kevät kun puen haalari-kurahousviritystä eikä oo tullut mieleenkään kokeilla noin, mainiota, kokeilen kans heti seuraavaks ku mennään pihaan eli ehkä jo huomenna :)
Ja kerron heti muuten miehellekin ton saman, se käyttää aina puolikuriksia muksulla just ton hankalan pukemisen takia vaikka henkselimalli ois parempi käytössä meidänkin muksulla :)
Kiitos...
Hyvä vinkki kyllä ap:lta, ei ole tullut minullekaan mieleen. Kenkiä/saappaita on kyllä puettu palomiestyylillä.
Hassua, että en minäkään ole näin tehnyt, kun joskus vahingossa :)
Ja muuten ei ne tädit päiväkodissakaan tee näin, miksiköhän? Pitäisköhän vinkata :)
aina saa hiki hatussa repiä niitä kurahousuja päälle.