Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa viikossa harrastat seksiä?

Vierailija
01.12.2008 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi mies, joka voi sanoa rehellisesti, että seksi ei niin kauheasti kiinnosta. Rakastelutahtimme on pari kertaa kuussa ja seksin vähyys johtuu täysin minusta. Vaimoni on ihana ja kaunis ihminen ja haluaisin haluta enemmän. Hän kärsii tästä seksin vähyydestä. En tiedä mikä minussa on vikana. Urheilen ja olen terve nuori mies. PIdän kyllä seksistä, mutta minun on vaikea "innostua" . Torjun usein vaimoni. Pelkään, että hän ottaa joskus rakastajan, mutta toisaalta se olisi ihan oikein minulle.

Vierailija
2/54 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä velvoitteita puolisoilla on. Vaimon kuuluu tehdä kaikki koti- ja ulkotyöt (ei astianpesukoneen täyttö ja pyykin viikkaus) sekä suostua seksiin kolmesti viikossa ja hoitaa homma kuukautisten aikana käsin tai suihin ottamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuon "älähtämisen" kanssa; kuka "älähti" ensimmäisen kerran? Ettet vain sinä pikkuinen:) Miten sinua oikeasti voi vaivata se, että meillä mies 100% tyytyväinen 1-2 kertaan seksiä kuussa. Kertaakaan en ole torjunut miestä:) Oikeasti, keskitä ongelmanratkaisuhalukkuutesi tai syyttävä sormesi OIKEISIIN ongelmiin. Maailmassa on OIKEASTI paljon korjattavia asioita. Minun ja mieheni seksielämä ei kaipaa korjausta. Siitä ollaan juteltu monet kerrat ja mies täysin tyytyväinen. Meillä on päivittäin rutkasti hellyyttä ja onnellisia ollaan. Ole siis ihan rauhallisin mielin, meillä kaikki asiat ok. Kiitos kuitenkin kun huolehdit:) Tosin tyylissäsi voi olla pikkuisen hiomisen varaa.

Mitäs jos kuitenkin hankkisit jotain tekemistä tms?

Kaikella ystävyydellä edelleen:)

yliopistotutkinto tekniikan alalta kypsyysnäytteeksi ja kuitataanko tuo matkustusosuus sillä että asun pysyvästi ulkomailla?

kuten myös,

Kaikella ystävyydellä:)

enitenhän täällä aina tuntuu prvosoituvan juuri ne jotka koittavat itse selittää asiat omaksi parhaaksi katsomallaan tavalla.

eli se koira älähtää jne.

ei mua ainakaan kauheesti nyt kuohuta vaikka teiniksi epäillään, lähinnä hymyilyttää ;)

ja aivan varmasti teillä juuri on se maailman täydellisin, ihanin ja rakastavin mies ja isä siellä kotona, vaikka paneekin harvakseltaan kanssasi.

meiltäkin juuri tismalleen sellainen löytyy täältä sillä erotuksella että sillä toimii testosteronitaso normaalin miehen tavoin ja seksiä on reilusti.

mutta ei sekään tee meistä sen vähemmän helliä, älykkäitä tai huolehtivia.

tunnenpa vaan surullisen monta tapausta joissa tämä "täydellinen kulissi" on vaimon järkytykseksi kaatunut, seksittömyys kotona johtunutkin salarakkaista, tullut rumia avioeroja jne. niin ehkä sitä tulee vaan tarpeeksi kyyniseksi ja realistiksi kun riittävän kauan elää.

enpä vaan ole kekenkään miehen suusta vielä koskaan kuullut että seksittömyys tai erittäin harva tahti olisi oma valinta ja hyvä homma loppuelämäksi...

että tällasiaikin näkemyksiä voi laajentaa elämäänsä jos tarpeeksi paljon elää ja näkee.

]

Vierailija
4/54 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 1-5 krt/vko, painottuu viikonloppuihin kun arki-iltaisin ollaan usein todella väsyneitä ja aamulla on aikainen ylösnousu....mutta kyllä joskus viikollakin.

Vierailija
5/54 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mielessäni jos ei muuten. Tyydytän itseni käsipelillä päivittäin, miehen kanssa sekstaillaan noin kerran kuussa.

Vierailija
6/54 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies sitten pakottaa seksiin jotta ei tulisi avioeroa ja olimme mielestäsi normaaleja? Kuinka se pakottaminen tapahtuu? Montako kertaa viikossa mun tulisi mies pakottaa seksiin? kiitti vinkeistä jo etukäteen! mites sitten kun mies on nyt tyytyväinen vaikka meilläkin melko vähän seksiä niin entä jos hän tulee pakottamisesta kovin onnettomaksi, miten menettelen?

t. myöskin se halukkaampi osapuoli eli nainen

yliopistotutkinto tekniikan alalta kypsyysnäytteeksi ja kuitataanko tuo matkustusosuus sillä että asun pysyvästi ulkomailla?

kuten myös,

enitenhän täällä aina tuntuu prvosoituvan juuri ne jotka koittavat itse selittää asiat omaksi parhaaksi katsomallaan tavalla.

eli se koira älähtää jne.

ei mua ainakaan kauheesti nyt kuohuta vaikka teiniksi epäillään, lähinnä hymyilyttää ;)

ja aivan varmasti teillä juuri on se maailman täydellisin, ihanin ja rakastavin mies ja isä siellä kotona, vaikka paneekin harvakseltaan kanssasi.

meiltäkin juuri tismalleen sellainen löytyy täältä sillä erotuksella että sillä toimii testosteronitaso normaalin miehen tavoin ja seksiä on reilusti.

mutta ei sekään tee meistä sen vähemmän helliä, älykkäitä tai huolehtivia.

tunnenpa vaan surullisen monta tapausta joissa tämä "täydellinen kulissi" on vaimon järkytykseksi kaatunut, seksittömyys kotona johtunutkin salarakkaista, tullut rumia avioeroja jne. niin ehkä sitä tulee vaan tarpeeksi kyyniseksi ja realistiksi kun riittävän kauan elää.

enpä vaan ole kekenkään miehen suusta vielä koskaan kuullut että seksittömyys tai erittäin harva tahti olisi oma valinta ja hyvä homma loppuelämäksi...

että tällasiaikin näkemyksiä voi laajentaa elämäänsä jos tarpeeksi paljon elää ja näkee.

Minusta sinun kannattaisi laajentaa elämääsi jotta näet, ettei asiat aina ole kuin luulet. Ihmisiä on ihan oikeasti erilaisia. Voisitko vaikka matkustella enemmän tai aloittaa jonkin harrastuksen jotta tutustut erilaisiin ihmisiin?

Vierailija
7/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta yhteiseloa takana ja minä raskaana viikolla 12+

Vierailija
8/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 1 kerraksi lasketaan sellaiset että pidetään välissä 15-45min. luova tauko niin tuollaiset 3-12kertaa viikossa.

Vierailija
9/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi vähäisempi määrä silloin kun esim. menkat, muuten vaan kipeänä tai kovin stressiä ja kiirettä tms.

muutoin siis n. 1-2 krt. päivässä.

takana 12v. yhteiseloa ja 2 lasta.

Vierailija
10/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan sopivasti ainoa huono puoli että käsi on niin karhea...

Eli 1-2 krt/kk. On oikein sopivaa meille kummallekkin tässä elämäntilanteessa.

Vierailija
11/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan sopivasti ainoa huono puoli että käsi on niin karhea...

Eli 1-2 krt/kk. On oikein sopivaa meille kummallekkin tässä elämäntilanteessa.

Kuulehan ystävä, ihan miehen aloitteesta meillä tällaiset määrät. Hän ei ole seksuaalisesti niin aktiivinen kuin minä. Jossain vaiheessa monta vuotta sitten kärsin joskus tilanteesta ja olisin halunnut enemmän mutta nyt vuosien varrella ja varsinkin pienten lasten kanssa väsyneenä olen todella tyytyväinen tilanteeseen. Miehellä on todettu normaalia hieman alempi hormooitaso vaikka muuten on pitkä ja miehekäs mies. Ihana mies kaikin puolin, pussaa, halaa, tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia. Ei mitään valittamista meillä kummallakaan. Nyt suunnitellaan kolmatta lastakin:)

Miksi on niin vaikea tajuta, että joissaki suhteissa mies ei ole se aktiivisempi osapuoli tai että seksi ei ole koko ajan mielessä? Todella naiiviia.

12

Vierailija
12/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö itse tilanteesta? Minä KÄRSIN, mutta minkäs teet kun mies ei anna!!:(

Vierailija
13/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 8,5 v (yhteiseloa n. 9,5-v) ja kolme lasta (5-1 vuotiaita).

Vierailija
14/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta voisi useamminkin.

Vierailija
15/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi sitten kertoa miehellekin että koska olisi se otollisin aika haluta harrastaa nimenomaan sinun kanssasi sitä seksiä sen yhdden kerran kuussa...

Ei mitään valittamista meillä kummallakaan. Nyt suunnitellaan kolmatta lastakin:)

Vierailija
16/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävä. 8 vuotta aviossa.

Vierailija
17/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä välissä sen teette? Aamulla, päivällä ja illallako vai kaikki kerrat putkeen? Mä en edes ehtisi noin paljon.

Itsellä varmaan 0,1 kertaa viikossa.

Vierailija
18/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi pientä lasta + alkuraskauden tajuton pahoinvointi ja väsymys verottaa haluja.

Normaalisti n 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
19/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla hyvin kiireinen elämä tällä hetkellä, mies tosi väsynyt iltaisin samoten minä. Minulla synnynnäinen sairaus vähensi määrää tuohon, ja nyt kun olen parantunut ei osata enempiä kuumotella;)

Ollaan puhuttu onko liian vähän ja molemmat sanovat ettei ongelmaa asian kanssa, niin kannattaako sitä sitten sen enempiä jauhaa ettei siitä tule ongelmaa. olen ollut myöskin suhteessa jossa se oli ongelma (silloin jo sairaus vaikutti ja aina olin kieltäytyva osapuoli) se oli HYVIN stressaavaa aikaa ja siksi tiedän että jos se toista oikeasti haittaa, se on oikeasti AISTITTAVISSa ilmapiirissä... Ja näin ollen edellisessä suhteessa siitä tui ongelma ja kova stressi!

Vierailija
20/54 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kumpaakin haluttaa harrastaa seksiä