Sampo-Pankin asiakkaat: Aiotteko hakea korvauksia tai vaihtaa pankkia?
Kommentit (10)
Esimerkiksi rahat eivät siirtyneet tililtä toiselle, joten lainanlyhennystilillä ei ollut eräpäivänä rahaa. En jaksa edes katsoa, ovatko rahat vihdoin siirtyneet eteenpäin.
olihan se hankalaa, kun kortitkaan ei silloin aluksi toimineet. Laitoin kyllä kyselyn joitakin päiviä sitten pankkiin, että miksi verkkopankki ei toimi, mutta ei sieltä ole vastattu. Se ei minua kyllä yllätä, koska ei sieltä aiemminkaan ole kukaan ole vaivautunut vastailemaan asioihini.
Vierailija:
Mihin pankkiin kannattaisi vaihtaa?
Kaikki toimii kuin unelma. Ja nopeasti!
esim. mitään kuukausimaksuja tms. tilinhoitomaksuja ko. pankissa ei ole. Jos tarvii asioida pankissa paikan päällä, siellä ei koskaan ole jonoja. Jokaisella asiakkaalla on oma pankkineuvoja joka vastaa kysymyksiin yms. aina viipymättä. Jos sulla on säästötili, jota et käytä juuri ollenkaan, sille saa tosi hyvän koron.
Sampo-pankki on minulle hyvä pankki, palvelu pelaa. Ja nettipankkikin toimi moitteettomasti ainakin minun koneellani, joten siinäkään ei ole valittamista.
Hyväksyisikö Sampo itse asiakkaalta sopimusrikkomuksen ilman seurauksia? En todellakaan usko.
oletteko edes kysyneet " vapautusta" niistä tai edes alennusta? Me ei olla maksettu kolmeen vuoteen senttiäkään palvelumaksuja.
Ei varmaan joudukkaan oottaan kun ei oo asiakkaita.. :-D
Jos johonkin vaihdatte, niin suosittelisin näitä vanhimpia ja vakavarasia yhtiöitä kuten OP ja Nordea.
Vierailija:
Ei varmaan joudukkaan oottaan kun ei oo asiakkaita.. :-DJos johonkin vaihdatte, niin suosittelisin näitä vanhimpia ja vakavarasia yhtiöitä kuten OP ja Nordea.
Vähemmällä vaivalla pääsee, kun vaihtaa pankin.