Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi ystävättärien kanssa?

Vierailija
04.04.2008 |

Olen 37v mies ja minulla on suhde ikäiseni naisen kanssa. On tehty selväksi, että emme aio kumpikaan sen paremmin sitoutua, mutta tykkäämme viettää aikaa yhdessä, tietenkin myös seksin merkeissä. Nyt näyttäisi siltä, että naisen ystävätärkin on minuun hieman ihastunut. Miten naiset ajattelette tällaisessa tilanteessa? Kuinka halukkaita olisitte jakamaan rakastajanne yhtaikaa ystävättärenne kanssa? Minua tällainen mahdollisuus tietysti hiukan kiinnostaa... Mutta onko järkevää tehdä aktiivisia ehdotuksia tähän suuntaan?

M 37v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia noiden kahden naisen kanssa :)

Eikä kysellä täällä

Vierailija
2/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä kaverusten kanssa. Huonolla tuurilla joudut vielä kimppasessioihinkin. Ymmärrän kyllä hämmennyksen...pysy tiukkana. koti, uskonto ja isänmaa muista se.. huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää myöten täsmää minun kanssa. Minulla on rakastajatar jonka kanssa ihanaa seksiä, sekä hänen ystävättären kanssa todella irstaita viestejä ollaan vaihdeltu. Molempien kanssa siis avoimesti sitoutumtaton suhde, vaan enpä ole kuitenkaan yhdistänyt heitä tämän asian suhteen...

Vierailija
4/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole ajatellut yhdistää? Mulla ainakin ihan upeimpia fantasioita ois kaksi naista samoissa vällyissä.

M 37v

Vierailija
5/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä vähän vaikea toteuttaa. syyt monimutkaisia.

ehkä joku päivä.

4.