haalea viiva . .
testasin juuri apteekin testillä, ja nyt kiertopäivä 29/30-39, ja viidessä minuutissa tuli haalea viiva näkyviin, onko tämä siis totta, olenko raskaana, onko kokemuksia, olin siis vähän hätäinen tässä testauksessa, mutta oli vahvoja tuntemuksia, niin oli pakko jo testailla . . kuinka luotettava on tämä apteekin testi, ja onko teillä viiva tummentunut myöhemmin testattuna ???
jännittävissä tunnelmissa =)
Kommentit (3)
Kyllä Apteekin testi on luotettava ainakin plussaa näyttäessään. Sehän ei ole mikään herkkä testi eli kun siinä jotain näkyy, niin se on sitä itseään :) Itse olen kaksi viimeisintä raskautta testannut just apteekin omalla ja molemmissa oli kaava se, että menkkojen oletettuna alkamispäivänä sain 10 min kuluessa haamun (eli en todellakaan viidessä minuutissa) ja sitten parin päivän päästä uudelleen testatessani viiva tuli testiajan puitteissa ja oli selvempi. Ei se mikään huipputumma ole ollut ikinä, kylläkään.
Istukkahormonin määrä kaksinkertaistuu kahdessa tai kolmessa (en muista kumpi) vuorokaudessa eli jos haluat nähdä vahvan viivan, odota ainakin pari päivää :)
Mutta ihan takuulla olet raskaana, tarrasukkia ja vauvaliimaa! :)
Fuulis 18+0
Itse en ole varma millä testillä tein..kun tuli testattua useamman kerran:) Mie kans olin hätäinen, mut haalea viiva tuli ja myöhemmin testattuna viiva vain tummui:) Kannattaa testata myöhemmin uudestaan. Ite muistaakseen testasin sit uudestaan viikon päästä.
Näippä ja Taavi 27+4
Minä tässä vielä eilen tuskailin haaleiden viivojen kanssa.Ekan testin tein kp 28/28 ja sellainen hailakka viiva joka kyllä näkyi kääntämättä ja vääntämättä ilmestyi 10 min sisään.Todella haalea.
Sitten seuraavat 3 testi saivat lisää aikaan päänvaivaa sillä viivat eivät vahvistuneet.tuli lähes pakkomielle,onko kaikki ok kun ei tule vahvaa viivaa kuten aiemmista odotuksista.
Eilen sitten viihdoin kp33/28 tai rv 4+5 viiva oli yhtä paksu kuin kontrolliviiva!
Eli haaleakin viiva tarkoittaa raskautta!!Onnea vielä kerran!