Myyjien omatunto
Nyt suututtaa kovin:
ostin tuolta myyntipalstan kautta UUDENVEROISET reimatecin housut ja tänään kävin hakemassa ja sain eteeni pökät joiden kangas täysin pehmennyttä ja polvissa sellaiset karheumat, ettei kelpaa meille käyttöön. Ja kun varta vastiten kysyin, että housuissahan ei ole karheumia ja OVAT uudenveroiset.
Täytyy kyllä ihmetellä miten myyjä voi suorastaan valehdella tolleen...
törkeetä!
Kommentit (6)
Laitoin heti viestiä ja kerroin haluavani purkaa kaupan, vielä ei ole vastausta tullut - mutta ei ole aikaakaan paljon kulunut, joten elelen vielä toivossa, ettei myyjä ole täys huijari...
Kirjoitit, että kävit hakemassa housut, etkö tarkistanut housuja vai etkö vaan kehdannut alkaa " syynäämään" housuja paikanpäällä?
Itse en kehtaa alkaa tarkistelemaan enempiä paikan päällä, ja tästä syystä en osta enää käytettynä.
Ostin kerran Jonathanin todella hyväkuntoisen talvipuvun lapselleni ja sovin treffit yleiselle paikalle Hgin keskustaan. Huomasin, heti kun myyjä antoi puvun minulle, että jalkalenkit oli käyttökelvottomat ja polvissa kulumaa (jota ei näkynyt valokuvassa, jonka hän oli lähettänyt) mutta en siltä saanut sanottua, että en pukua halua, koska olin rahat ojentanut samalla, kun otin puvun vastaan, ja jotenkin en osannut sanoa, että en sitä haluakaan...
Itsekään en kyllä kovin tarkkaan syynää jos jonkun vaatteen haen, vaikka kyllä pitäisi!!!
postista siis kävin hakemassa, joten mahdollisuutta syynäämiseen ei ollut, Ü.
ei mitään kuulunut, 3 meilistäni huolimatta, joten pelkään pahoin, että kevät on saanut huijarin(t?) taasen liikkeellä. Toivottavasti ette muut törmää samaan kallioon...
Täällä kun myyjät voivat myydä melkein missä kunnossa vaan olevaa tavaraa ja jos ostaja ei hae paikan päältä niin helppo on myyjien huijata. Huuto.netissä näkee sentäs hiukan palautteesta, että ovatko kuvaukset pitäneet paikkansa.
Oletko laittanut myyjälle sähköpostia asiasta?