Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää luuviulu kaveri, joka odottaa

Vierailija
04.04.2008 |

ihan kamalasti on lihonut. 4kg ja on puolessa välissä raskautta!!!! Hoo, 34 numeron tavalliset housut ei mahdu enää jalkaan. Äitiyshousut yltää kainaloihin..............

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkoita ettei anna itsensä lihoa. Mun paino oli rv.22 1,5kg alle lähtöpainon. Nyt rv.40 ja 12kg tullut ja ihan samaa rataa syönyt koko raskauden.

Vierailija
22/25 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että laiha kaveri oli kauhuissaa siitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliväliin mennessähän sikiö ei ole vielä kunnolla kokoa kasvanutkaan, vaan se suurin painonnousu itse raskauden takia ajoittuu sinne loppupuoliskolle.

Itselläni näkyy olevan viikolla 23+ paino noussut 5,1 kg ja kovasti sain terkalta kehuja raskausajan optimaalisesta painonnoususta.

Jos puoliväliin mennessä on tullut 20 kg lisää, saa siitä kyllä syyttää vain ihan omaa itseään.

Vierailija
24/25 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että lihoin ensimmäisellä kolmanneksella 10kg vaikka oksensin koko sen ajan ja ruoka ei pysynyt kunnolla sisällä. Mitää suolaista/rasvaista ei pystynyt ajattelemaankaan, ainoastaan hedelmiä ja jogurttia sain syötyä.

En tiedä vaikuttiko tähän se, että olin ennen raskautta laihduttanut -10kg, jotka sitten heti kertyivät (nesteinä) takaisin. Yhteensä raskausaikana lihoin 20kg, joista 10kg lähti parissa ekassa viikossa, sitten on pysähtynyt eikä laihdutus auta. (vuoden laihduttanut ilman tulosta) Nyt selvitellään lääkärin kanssa missä vika.

Vierailija
25/25 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimenomaan kertynyt kiloja heti alussa n.10. Olen mitoiltani 167/55 ja eikä todellakaan ole mitään ongelmia syömisen suhteen, ei nyt eikä raskausaikana ole ollut. Syön kun on nälkä ja jostian syystä raskausaikana ruoka maistuu. Kolmessa raskaudessa on kiloja tullut 12-14 ja kaikki on lähteneet jälkitarkastukseen mennessä. Yleensä olen paremminkin ollut lihotuskuurilla koska en välitä olla luuviulu vaan yritän saada lihaksikkaamman kropan liikunnan ja ruoan avulla. Mutta siis siihen että olisi jotenkin huono jos kiloja tulee alkuraskaudesta. Onneksi tulee sillon, lopussa ei minulle tule millään, vaikka " pitäisi" . Mistä lie johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi