Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuleeko teillä ennen kuukautisia valkovuotoa?

Vierailija
04.04.2008 |

Ajattelin nyt tähän pinoon ilmoittaa kun sovittiin ilmoittaa hyvistä uutisista että tänä aamuna sain plussan raskaustestiin :) Yk 4 olis siis meillä se maaginen kierto josta tärppäsi! Ihan höpö olo kyllä!

Mikä teidän tilanne on?

t:ap

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tulee niin minkälaista? itselläni ei yleensä tule mut nyt tulee aika runsaastikin ihan kirkasta/valkoista juoksevaa. On tullut ovulaatiosta lähtien. nyt vaan lisääntynyt... Onko siis täti tulossa vai....??

Vierailija
2/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä samaa mietin itsekin! edellisessä kierrossa, jossa ilmeisesti oli kemiallinen raskaus, niin oli todella kuivaa ovulaatiosta kuukautisiin. mutta tosiaan nyt tässä kierrossa ovulaation jälkeen ollut todella kosteaa, välillä ihan holahtanut limaa housuihin.. (yäk!) nyt kp21 eli viikko menkkoihin. mikä kp sulla menossa? viime kierrossa rinnat kipeytyivät juuri näihin aikoihin todella kipeiksi, mutta nyt ei mitään. et turha varmaan tässäkään kierrossa tärppiä odotella..:( toivottavasti jo ens kierrosta pääsisin clomit aloittamaan, yritystä takana jo yli vuosi.. kauanko teillä? onko sulla ollut mitään muuta mahd raskauteen viittaavaa oiretta kun tuo vuoto? ilmoittelehan tänne sit miten kävi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jomotukset ja vihlomiset tuolla alhaalla, varsinkin nivusissa. huimaa myös välillä ja muutamana aamuna ollut paha olo. Nyt on kp30/28-32.... Jännää :)

ai niin ja yritys aloitettu 02/08 eli toinen yk

ap

Vierailija
4/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti plussa pärähtäis! joo mulla kans muuten ollut oviksesta lähtien vähän semmoista menkkamaista jomotusta nimenomaan nivusissa. ja vähän ikäänkuin kohtu aristaa, sen silleen jännästi tuntee tietyssä liikkeessä.tämä ollut mulla yleensä merkki menkkojen alkamisesta, mutta nyt tosiaan vielä viikko olis niihin. meillä yksi lapsi jo on joka tärppäsi toisesta kierrosta, mutta siitä aikaa jo viisi vuotta joten en millään jaksa muistaa minkälaista oiretta silloin oli. onko sulla aiempia raskauksia vai ensimmäistäkö yritätte? hyvältähän noi sun oirees kyllä kuulostaa, milloin meinasit testailla?

Vierailija
5/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennestään, meilläkin eka raskaus trppäsi 2 kierrosta :) ajattelin odotella pari päivää, ehkä sunnuntaina testaan?? niin mulla on myös jotenkin painontunnetta kun kävelen reippaasti tai tömähdän istumaan. Rinnat ei kyllä oikeastaan arista. Toi valkovuodon runsaus tosiaan ihmetyttää, toivotaan että olis hyvä merkki ja teilläkin tärppäis!!

ap

Vierailija
6/28 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en tärppiin omalla kohdallani kyllä tästä kierrosta usko.. eilen kävin ultrassa, kun nyt näitä tutkimuksia alettu tekemään. tosi nopeesti lääkäri vaan vilkas kohdun ja munasarjat ja sanoi ettei mitään erikoista. sisätutkimuksen teki myös ja sanoi kohdun olevan taaksepäin kallellaan. kohdun limakalvon sentään mittasi, se oli 10mm. mitenhän se limakalvo yleensä käyttäytyy jos tärppi käynyt? paksuuntuuko vai ohenee? kaikki verikokeetkin ja papa otettu ja kaikki kunnossa, siksi ihmetyttääkin tää pitkä odotus..

sori vuodatus =)

mutta toivotaan teille tärppiä ja tulehan ilmoittamaan kunhan testailet! vaikka aiemminkin jo kuin sunnuntaina..? =)

Vierailija
7/28 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailitko tänään? kuinkas kävi?

itsellä vielä piina jatkuu, vuoto jatkuu edelleen, ei muita oireita..

Vierailija
8/28 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivinen oli..... edelleen itsellänikin vuotoa tulee ja vihloo vuoron perään oikealta ja vasemmalta, enemmän kyllä oikealta. Jomotusta ym.muutakin edelleen on. Kuukautisista ei tietoakaan.... Hmm... Inhottavaa, alkais sitten menkat että pääsis taas uudelle kierrolle yrittämään! Tosi outoa, harvemmin mulla meinaan täti on tullut 30kp:n jälkeen. Nyt ei näy niin ei näy :)

Vierailija
9/28 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onko se maaginen 14 pv kulunut? jospa se siitä alkaisi muuttumaan, kun ei kerran täti-oireitakaan ole! toivotaan!

mulla vasemalla puolen ihmeellistä jomotusta kokoajan, munasarjassa kai? ja nivusessa.

tulehan taas kertomaan kun testailet!

Vierailija
10/28 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä täysin varma. Juu tulen kyllä kertomaan miten käy! Toivottavasti olisin niitä ihmisiä joilla raskaushormoni vaan nousee hitaammin ;) Mutta varaudun myös tätin tuloon. Välillä on muuten rinnoissa sellanen olo kuin maito nousis niihin, ei tietenkään nouse mutta samanlainen tunne. Tiedä sitten, mielikuvituskin on niin hyvä meikäläisellä :) Ilmoittele säkin jos jotain muutosta tapahtuu!

Vierailija
11/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs tämän aamun saldo? itse en ainakaan sinuna malttaisi olla testaamaatta! =)

Vierailija
12/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuna testannut :) tilasin eilen aconin herkiä testikasetteja kotiin ja kun ne saapuu niin testailen. Ajattelin et joskos niillä sais plussan tai sitten meikäläisen kroppa on todella sekaisin, koska ei ole tätiäkään näkynyt.

Vierailija
13/28 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin mielenkiinnosta tätä ketjua kun mulla on ollut aina kovasti valkovuotoa oviksen ja kuukautisten välissä kahdessa raskaudessa. Ja kuukautisten alkamispäivänä tuo valkovuoto muuttui ruskeaksi tuhruksi jota kesti vajaan viikon. Kaksi raskautta ja kaksi lasta siis.

MUTTA mutta. Nyt kävi sitten niin, että testasin tänä aamuna plussan ihan " puun takaa" . Ei oireen oiretta ole ollut eikä yhtään valkovuotoakaan! Ihan kuivana olen ollut nämä pari viikkoa joten testin tulos oli kyllä iso ylläri! Menkkojen piti alkaa lauantaina joten tänä aamuna oli pakko testata kun ihmettelin että mikä nyt on vialla...

T ihmeissään oleva Jonsku

Vierailija
14/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja negatiivinen oli.... nyt kp35... vitsit tää on kyllä tosi turhauttavaa!! Missä se täti oikein viipyy?? Nyt jo toivon sen vierailua, alkaa pelottamaan että kierto on mennyt ihan sekaisin ja täti jää kokonaan pois.. Vaikeutuu vauvan yrittäminen melkoisesti! Olen lukenut että moni on plussannut vasta kun kuukautiset viion ta kaksi myöhässä, mutta en jaksa siihenkään omalla kohdallani uskoa, vaikk oireita edelleen on.

Se valkovuodon runsaus oli pahimmillaan just silloin kun mulla piti olla kuukautiset, nyt se on vähäsen vähentynyt, mutta vuorostaan nännini ovat tulleet tooosi kipeiksi ja suurentuneet. Vihlaisuja ja jomotuksia edelleen. Kohdunsuunkin tarkistin ja se on oikein napakka ja kiinni. Ota tästä sitten selvää ;)

Miten sulla? Joko testausaika lähenee? Toivottavasti sä plussaisit heti!

Vierailija
15/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi, piinailu on kurjaa =/ mutta missäs vaiheessa sinä sait plussan viime raskaudessasi? tosin vaikka oisitkin saanut jo aikaisin, niin voihan silti olla että tässä raskaudessa erittyy sitä hormonia hitaammin/vähemmän, koska joka raskaudessahan uskoakseni on kuitenkin ihan omat hormonihässäkkänsä. minä silloin esikoista " tehdessäni" olen tullu raskaaksi niinä päivinä kun menkat olis pitänyt alkaa, tosin silloin kierrot aika sekaisin juuri jätettyjen pillereiden ansiosta. mikä ehkäisy teillä oli käytössä nyt ennen yritystä? mulla oli taas pillerit, mutta niiden jätöstä jo yli vuosi, et ei oikein voi enää niidenkään viaksi pistää.. menen muuten perjantaina yksityiselle clomeja hakemaan, kun ei pää kestä enää niitä julkisen jonoja. katsotaan kirjoittavatko vihdoin. menkat taitaa olla tulossa vähän atuajassa täällä, eilen ja nyt tänäkin aamuna on jo mahaan koskenut aika lailla niinkuin menkat alkas ihan just..=( eli en elättele enää toiveita. vaan mietin jo seuraavaa, toivottavasti, clomikiertoa!

mutta kyllä sinuna vaan sitkeästi testailisin ihan päivittäin, varsinkin nuiden oireiden lisäännyttyä lupaavasti!! tsemiä!

Vierailija
16/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ehkäisyrengas käytössä 9kk, jätin sen tammikuussa pois, eli voi ihan hyvin sen takia olla kierto sekaisin. Renkaan pois jättämisen jälkeen tuli ensimmäiset luomumenkat kp28. Hassua vaan että mulla ei ole ikinä jäänyt kk pois tai menny kierto sekaisin, vaikka olen aikaisemminkin luonnollisesti jättänyt pillerit pois, mutta kaikkea tapahtuu :)

Kamala kun itselläni on jotenkin vahvasti sellainen fiilis että tuolla joku olisi, mutta yritän nyt vain ajatella kyllä se ajan kanssa selviää ja jollei ole niin seuraavasta kierrosta (koska sitten onkin) taas yrittämään.

Toivottavasti sulle ei tulis täti kylään! Monillahan tulle juuri niihin aikoihin kun tädin pitäsis tulla kylään samanlaisia oireita, muttei sitten kk alakaan :) Toivotaan!

Vierailija
17/28 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tosiaan ollut tätä menkkamaista jomotusta oletetusta ovulaatiosta lähtien jo, mutta nyt kyllä niin kovasti aristaa kohtua että pitäisin kyllä TOSI ihmeenä jos oliskin tärpännyt. kokoajan edelleen juilii kovasti vasemmalle puolelle, ilmeisesti munasarjaan?.

mutta sinun kohdalla pitäisin kyllä taas tosi ihmeenä josset plussaisi! pidetään peukkuja! meinaatko huomenaamulla testata? tulehan kertomaan sit ilouutiset! =)

Vierailija
18/28 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko testi yhtään antaa väriä? tiedätkö, ihmeellistä miten samantyylisiä oireita meillä on, nimittäin minullakin nyt valkovuoto vähentynyt parin päivän aikana huomattavasti ja rinnat alkoi kipeytyä eilen. mut siis aika jännä että oviksen jälkeen nuo limat vaan jatkui ja sitten lopahtivat vasta nyt vähän ennen oletettuja menkkoja. kun pääsääntöisesti kuitenkin yleensä on just toisin päin..no, huomenna tai ylihuomenna odottelen tänne tätiä, saapunee ihan aikataulussaan oireitten perusteella..

Vierailija
19/28 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin odotella pari päivää jälleen ja katsoa miten käy. en viitsi ihan joka päivä testata kun ei se hormoni hirveen nopsaa välttämättä lisäänny ja toiseks se tuntuu aina niiiiiiin pahalta kun se negatiivinen siihen näyttöruutuun pärähtää :(

Tää on kyllä tuskaa ihmetellä mikä on, kaikki oireet olis, valkkari, nännit kipeät, tosi hajuherkkä nenä (haistan taas asioita mitä ennen en haistanut, esim. jos mieheni on juonut töissä automaattikahvia mielestäni se haisee hirveälle.... edellisessä raskaudessani haistoin sen myös, mutta en raskaana ollessani, kysyinkin mieheltäni että oletko sä aina juonut sitä?? :) itkuherkkyyttä löytyy myös, ihan mistä vaan tuntuu että voi pärähtää itkuun ja ne pirun tuntemukset tuolla alhaalla! jollen ole raskaana niin sitten on jokin pahasti vialla! välillä meinaan oikein sattuu ja vihloo oikein kunnolla!

mutta ilmoittelen kyllä jos muutosta tapahtuu, joko plussa tai täti ;)

Vierailija
20/28 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistanut sitä kahvia kun en ollut raskaana :)