Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, ostin tomaatin siemeniä, oli ruukku mukana. Sanottiin että pitää harventaa kun ovat 6cm, mitä käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
03.04.2008 |

Revinkö muutamia alkuja pois vai leikkaanko lehtiä? Pitäisikö tuosta kasvaa jokin tukevarakenteinen " puu" jossa jopa tomaattejakin. Aika heiveröisiltä näyttää, tuosta kun vielä vähän kasvavat niin varmasti katkeavat. Ovat noin 10cm pitkiä. Kuinka kauan pitää odottaa että tulee tomaatteja. Ekaa kertaa yritän kasvattaa jotain enkä tiedä asiasta mitään. Valintatalossa myytiin, mullat, ruukut yms muka

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //keskustelu. suomi24. fi/show. fcgi?category=2000000000000010

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla