Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, ostin tomaatin siemeniä, oli ruukku mukana. Sanottiin että pitää harventaa kun ovat 6cm, mitä käytännössä tarkoittaa?
03.04.2008 |
Revinkö muutamia alkuja pois vai leikkaanko lehtiä? Pitäisikö tuosta kasvaa jokin tukevarakenteinen " puu" jossa jopa tomaattejakin. Aika heiveröisiltä näyttää, tuosta kun vielä vähän kasvavat niin varmasti katkeavat. Ovat noin 10cm pitkiä. Kuinka kauan pitää odottaa että tulee tomaatteja. Ekaa kertaa yritän kasvattaa jotain enkä tiedä asiasta mitään. Valintatalossa myytiin, mullat, ruukut yms muka
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
http: //keskustelu. suomi24. fi/show. fcgi?category=2000000000000010