Voih näitä lasten sairasteluja!
Onko muilla useampilapsisilla perheillä ollut tosi paljon hoidosta- ja töistäpoissaoloja nyt kevään aikana?? Tuntuu, että alkaa vähän jo ottaa päähän tämä sairastelu ja työtkin tässä jo kärsii:(((.
Laskin että pienin lapsistamme, 2v1kk on ollut maaliskuussa poissa hoidosta 3 viikkoa neljästä! Aivan uskomatonta siis! SIihen päälle on ollut myös noiden kahden vanhemman lapsen sairasteluja, muutamia päiviä siellä ja täällä, eikä tietenkään yhtä aikaa.
Huh huh. Onneksi oon yrittäjä ja voin säätää itse töitäni, mutta kyllä työt silti kärsii... Ajattelen myös niitä jotka ovat toisella työssä ja joutuvat olemaan töistä pois jatkuvasti.. voi voi.
Kommentit (3)
Mun ekat lapset olivat aika kauan kotihoidossa mutta kyllä heillä siltikin oli niitä flunssia ja mahatauteja ekoina vuosina... Kyllähän niitä tauteja muutenkin saa, kun liikkuu ihmisten parissa.
Mutta joo, aika uskomatonta tää joskus on... Että ensin on yks kuumeessa, sitten toinen, sitten taas se eka, ja sitten voi olla se kolmas.. Auts! Aika vaikeeta väliillä saada arkea rullaamaan.
Muita vielä samassa jamassa?
tällä viikolla 1 pv hoitoa, vanhempi oksentaa. Sit sais mennä hoitoon, mutta nuorempi taas kuumeessa.. =( Onneksi jaetaan miehen kanssa työistä poissaolot ja miehellä vielä vuorotyö, että voin käydä aamupäivän olemassa töissä..
Ja itellä on kolme lasta ja hoidan heitä kotona ja sairastellaan aika paljon! Tälläkin hetkellä keskimmäinen on kuumeesa ja se tietää, että kohta on seuraava ja seuraava;) Viimme syksynä käytiin myös oksennustauti ja ripuli läpi 4 kertaa!! Välillä tuntuu, että tämä sairastelu on aivan uskomatonta, varsinkin ku ei olla hoidossa...