Lue keskustelun säännöt.
Sain inhoamanit Crocsit lahjaksi ja hups, neh' n onkin huippuhyvät!
Kommentit (4)
Kokeilin duunikaverin kenkiä ja marssin välittömästi kauppaan ostamaan omat. Työkenkinä ihan ehdottomat!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla kokoa 39, mutta kapea jalkaterä.
mutta kun jalkaani laitoin, niin en mistään kengistä ole niin paljoa tykännyt! Lisäksi ne ocvat kesällä ihanat kun mitään ei haitaa, vaikka kastuisivat ja likaantuisivat, puhtaaksi lähtee eikä rakoista tai hikisistä, haisevista jaloista ole tietoakaan. :) Suosittelen muillekin.