Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa löllömahan pois? (tullut synnytyksen jälkeen)

Vierailija
20.02.2008 |

Nyt riitti! Ällöttävä löllötys tossa mahan kohdalla, synnytyksestä aikaa jo 11 kuukautta ja on ja pysyy. Jumpassa käyn kerran viikossa mut se ei taida paljon auttaa.

Joten MITEN TON PULLATAIKINAN SAA POIS?????

Auttakee pliis!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tiedänpähän ainakin etten ole ainoa :)

Eli ihan turhaa jumpata kun se sitten on ja pysyy. No olkoot!

-ap

Vierailija
2/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta vatsalihas liikkeet, ei laihdutus, se vaan on mulla nahka jäi tommoseksi. Lekurillakin kävin leikkaus ainoa vaihtoehto sanoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaako sen jälkeen enää synnyttää...

Vierailija
4/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi 4 krt/vko pilates, 4 krt/vko aerobinen harjoittelu, lisäksi punttitreeniä, tanssia jne. fiiliksen mukaan. Säännöllinen ja monipuolinen vatsalihastreeni kiinteyttää ainakin jonkin verran.

Vierailija
5/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lähtenyt meikäläisen löysänahka mihinkään vaikka olen jumpannut 3-4 krt vkossa säännöllisesti jo melkein vuoden :( Mä meinaan kyllä leikkauttaa tohon nahan, joku päivä

Vierailija
6/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siitä asti kun kaksoset 4kk jumpalla ja spinnissä ja hiihtämässä ja juoksemassa ja vaikka mitä noin 3-4krt vko ja silti on löllöä...

Vierailija
7/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mäkin kun olen tehnyt 4 lasta jokainen vielä yli nelikilonen niin, eipä enää kutistu vaikka kuin on pilatesta, punttia, vatsatreeniä, ruokavaliota.. No, lapset on ihania joten mitäs tosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän