Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko menossa tänään Luxiin katsomaan Paris Hiltonia?

Vierailija
03.04.2008 |

Minä olen. :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole miettinyt.. just vasta kotiin pääsin. Harkitsen tosin vielä koko lähtemistä, väsyttää aika lailla ja pitäs opiskelujuttuja tehdä vielä.. :/

Mutta vaihtoehtoinahan on hame tai housut..

Joko sulla on kostyymi valmiina?=)

-3

Vierailija
2/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sen faneja vai? Ja minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan metallinvärisen D&G:n halterneck-topin, jotkut tiukat farkut (en ole vielä päättänyt että mitkä), Jimmy Choon snakeskin-korkkarit ja Guccin laukun. :) t. ap

Vierailija
4/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään suuri Paris-fani, mutta Suomessa käy niin harvoin superjulkkiksia, että täytyyhän ne nähdä silloin kun siihen on tilaisuus. Varmaan hyvät bileet muutenkin tulossa. :)

t. ap

Vierailija
5/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mene Hiltonin takia, enkä ole fani.

Kutsun kun saa, ni pakkohan se on mennä katsasteleemaan kavereita, uusia ihmisiä ja nauttimaan ilmaisesta tarjoilusta!!! :)

Mut ap, mä oon varmaanki se sit joka notkuu koko illan baaritiskillä :D

Heh..

Olitko muuten Bunny Clubin avajaisissa?

-3

Vierailija
6/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin mennyt, mutta lapsi oli sairaana niin en voinut lähteä. :)

t. ap

Vierailija
7/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitan metallinvärisen D&G:n halterneck-topin, jotkut tiukat farkut (en ole vielä päättänyt että mitkä), Jimmy Choon snakeskin-korkkarit ja Guccin laukun. :) t. ap

Vierailija
8/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3

Vierailija
9/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk Luxeissa ym. yökerhoissa kekkulointi.

T. Ihan toisenlaisen elämäntyylin omaava

Vierailija
10/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vähän sama kun joku Marika Fingeroos, ei mitään järkevää syytä julkisuuteen! Se, että perii jonkun ei ole järkevä syy!

Ja ihan helvetin rumakin se naikkoinen on! Miten niin moni kuolaa sen perään, ei ymmärrä!

Vierailija
11/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en tiedä.. oli ihan kivaa, mutta odotin ehkä hiukan parempia bileitä. Luulen, että nyt on ehkä parempi meno :)

Tarjoilu ainakin pelasi Bunny Clubissa hyvin ;)

Ja sille joka omaa " toisenlaisen elämän" , eikö sun tee koskaan mieli irrottaa arjesta ja lähteä ulos pitämään tyttökavereiden kanssa hauskaa? Vai onko sinulla sellaisia? Vai kahvitteletteko vaan joka kerta sen saman pöydän äärellä ja päivittelette kuinka naapurin Liisa on taas lihonnut :)

Turhaa täällä loksutat suutasi, jos oma elämäsi on harmaata ja tylsää vaikket haluaisi ;D

-3

Vierailija
12/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu lähiössä, vaan maalla. Matkustellaan perheen kanssa paljon ja mulla myös paljon muita harrastuksia. Alkoholia en käytä. Kaikki ei ole aina kateutta. En vaan ymmärrä noiden julkkisten perässä juoksemista ja palvontaa.

Vierailija
13/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi MINUN mielestäni tuo SINUN elämäsi kuulostaa tylsältä. Niin, me ollaan ihmiset erilaisia ja meitä kiinnostaa eri asiat. Ja osaan kyllä puhua muutakin kuin naapurin Liisan läskeistä.. Hassua oikeastaan, että mielestäsi on vain noi kaksi tapaa viettää aikaa: biletys ja kahvittelu kera läskikeskustelun.

T. Ei se aiemmin tähän ketjuun kirjoittanut

Vierailija
14/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLE MENOSSA VAIN HILTONIN TAKIA. TAI EN AINAKAAN MINÄ!!! EN SIIS IHANNOI, ENKÄ PALVO, ENKÄ JUOKSE PERÄSSÄ!!! GET IT?

-3

Vierailija
15/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tietenkään mene tuollaiseen tilaisuuteen missään viime vuoden kamoissa. Yleensäkin päivitän garderobini aina uuden sesongin alussa.

t. ap

Vierailija
16/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että olen nyt tänä iltana menossa kutsuttuna Luxiin, tarkoittaa että biletän ja roikun yökerhoissa jatkuvasti? Ja nimenomaan, kaikesta sanomastani huolimatta, biletän juuri Paris Hiltonin kanssa? Ja, että tiedät millaista elämää vietän?

Just. HASSUA tosiaan ;)

-3

Vierailija
17/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaista en enää perheenäitinä halua tehdä. Ystävien kanssa on kiva vaihtaa kuulumisia, mutta joku kahvila tai tasokas ruokaravintola käy siihen tarkoitukseen melkeinpä yökerhoa paremmin.

Tämä vaan minun mielipiteeni.

Vierailija
18/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään ihme jos saat samalla mitalla takaisin.

Vierailija
19/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä siellä " tavallisten ihmisten" joukossa tuu näkemään :D

Vierailija
20/21 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elätte toisenlaista elämää, niin onneksi olkoon! Mitä sitä tarvii tulla kertomaan tänne, jossa kysytään, onko kukaan menossa Luxiin???

-3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi