Pakkaatko banaanit muovipussiin?
Kommentit (20)
Käytän hedelmäpussit koirankakkapusseina.
mutta niin on se ainainen jäkätys niistä koirankakoistakin.
biohajoava pussi sekä hedelmäpussiksi että isoksi kauppakassiksi? :)
Vierailija:
mutta niin on se ainainen jäkätys niistä koirankakoistakin.
Voin sanoa, etteivät ulosteläjät täällä Helsingin kantakaupungin kaduilla ole mieltä ylentävää katsottavaa tai koettavaa kengänpohjissa. Tai taajamassa muutenkaan. Omaan pihaasihan saat antaa koirasi ulostaa aivan rauhassa, jos se ei sinua häiritse.
Esim pikkuostokset menee mukavasti banskujen joukkoon sen sijaan, että ostaisin ison muovipussin.
Sitäpaitsi muovipussi kypsyttää hedelmät ennen aikojaan, ei kannata pakata!
ja niistäkin pysin ostamaan sen jossa on vähiten käärettä ympärillä
Vierailija:
21, aivan. Ja siksihän minä juuri keräänkin ne kakat.
että saan haukut päälleni niistä katujen koirankakoista (kun satun olemaan koiranomistaja) vaikka olen AINA kerännyt oman koirani kakat talteen.
Ja sekin jurppii, että Helsinki perii kyllä koiraveron, mutta ulkoilureittien varrella on hävyttömän vähän ROSKIKSIA mihin niitä kakkoja laittaa ja esim. Rajasaaren putsaavat koiranomistajat itse. Ei sitä mikään kaupunki siivoa. Vaikka verovarat kyllä keräävät...
Paperipussiinko sinä koirankakan pakkaisit ja kuskaisit sitä sitten viiden kilsan lenkin taskussasi?
Vierailija:
Paperipussiinko sinä koirankakan pakkaisit ja kuskaisit sitä sitten viiden kilsan lenkin taskussasi?
Niitäkin mulla on, mutta silti pakkaan ne perkuleen banaanit ja muut hedelmät kaupassa muovipusseihin ja käytän myös niitä pusseja.
Ja maksan sen 50 euroa vuodessa tyhjästä Helsingin kaupungille.
Eikö koirankakkaa sitten voi laittaa tavalliseen roskikseen, miksi sitä pitää viisi kilometria mukana kantaa?
mutta kun niitä tavallisia roskiksia ei ole joka paikassa. Vakioulkoilulenkkini on viisi kilsaa ja sen varrella on tasan yksi roskis. Eikä meidän koiravanhus välttämättä tajua kakata juuri sen kohdalla. Sitten se pussi kulkee sen 4,8 kilsaa mukana.
Ja kiinteistöjen/taloyhtiöiden roskiksiinhan ei koirankakkoja haluta!
Meidän lähimarketissa on joku idiootti hevi-myyjä, joka silppuaa joka jeesuksen banaanitertun 1-3 kappaleen säläksi. Raivostuttavaa. Eihän niitä yksittäisiä osta kuin mummot, jotka todellakin ostaa vain yhden tai kaksi hedelmää kerralla. Eli jos olisi siitä kaupasta ihan pakko ostaa banaaneja, olisi pakko ottaa muovipussi.
olen antanut palautetta, mutta ei tehoa.