Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 17 supistella

02.04.2008 |

Hei. Vaikka minulla on kaksi lasta viisi ja seitsemän, niin en supisteluista oikein tiedä,kun molemmat piti käynnistää.

Nyt sillai kirraa mahaa ja on tosi kova ja pinkee. Onko se supistelua?

kiitos. ai niin, ja kiloja on tullut lähes kymmenen. Pissa tulee tosi huonosti. Onko teillä pissan kaa ongelmia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä¨noilla viikoilla hyvinki voi jo supistella. varsinki ku on jo kolmas. ei niiden silti tarvi olla mitään " pahoja" tekeviä. Jos ne jatkuu ja alkaa olee kivuliaita kandee ottaa yhteys neuvolaan. Muutenkin kannattaa puhella niistä sitten seuraavalla käynnillä.

Itellä ei oo ton pissan kans ollu onkelmii mut mitä oon kuullu nii on aika normaalii. Ja avuks voi olla ku pöntöllä istuu sillee hiukan etukenossa, sillee et kohtu ei ihan suoraa paina rakkoa.

Ara rv34

Vierailija
2/3 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi esikoisesta pienet supistelut viikolla 16-17 ihan sellaisia pieniä niin että alamaha kovettui ja tuli sellainen sähköinen fiilis.

jos ne supparit on kipeitä/kovia niin kandee jutella neuvolassa jos lääkäri kattois että paikat on kunnossa ja voihan niisät jutella muutenkin.

Yleensä pienistä suppareista ei oo haittaa, odottelen niitä itsekkin tässä kesän tietämissä, kunhan raskaus etenee.

aa 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain, ei tarvii ilmeisesti siitä " kovasta" mahasta huolestua. Kerran tuli aivan hirveet viillot ja en pystynyt liikkumaan, mut sit tuli isompi vessahätä, niin ajattelin, että se oli vaan tavaran liikkumista.