Keitä tunnettuja Jehovan todistajia on?
Kommentit (55)
Ameriikan mailla todistaminen taitaa olla vähän vapaampaa touhua, kun mukana kuvioissa pyöri urheilutähdet ja rockmuusikot huumeineen.
Ei taitais Leinosen Veksi moista touhua hyvällä katsella. Toki saattaisi hänkin alkaa sormien läpi katselemaan, jos puulaakiin liittyisi monimiljonääri urheilija, tai kokkelinokka muusikko miljoonineen.. Tuskin ameriikan päämajakaan kovin hanttiin laittaisi, siellä kun rahantarve on kova, uusi päämajan rakentaminen kun nielee miljoonan jos toisenkin.
Ymmärrän kyllä aika hyvin että haluaa seurustella tai mennä naimisiin samaan uskontoon kuuluvan kanssa. Siinähän välttyy monelta konfliktilta esim lapsien kasvatuksillisissa kysymyksissä.
Ainakin Spaissaireden Geri Halliwellin äiti on todistaja, samoin Naomi Campbellin perhe.
Ne on jehovia eikä Jeesuksia. Vääriä kun Jeesuksia on. Jehova ei vietä joulua koska heille Jeesus ei ole vielä syntynyt.
Julkaisussa on paljon hellareita MTV uutisten lukijat . Näyttelijöitä ja ortodokseja on monia näyttelijöitä. Ekumenia on eksytys missä mennään Egyptiin monijumaliin eikä pystyä ristiin naulitussa sovituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täti.
Mitähän SUN täti on. Kuuluu oikein Jehova lahkoon niinkö?
Vastasin vaan kysymykseen joten älä ala mulle riehuu. Teen susta ilmiannon. Jätä mut rauhaan.
Jehovat kieltää Jeesuksen ja julistaa toista väärää Jeesusta . Bechamin vaimo kuuluu juutalaiseen kabbalah kulttiin . Jahve Jehova se oikea ei kiellä omaa poikaansa Jeesusta . Väärät kieltää. Joh3:16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täti.
Vastasin vaan kysymykseen joten älä ala mulle riehuu. Teen susta ilmiannon. Jätä mut rauhaan.
Kysymys kuuluu onko TUNNETTUJA ELI JULKKIKSIA .
Vierailija kirjoitti:
Julkaisussa on paljon hellareita MTV uutisten lukijat . Näyttelijöitä ja ortodokseja on monia näyttelijöitä. Ekumenia on eksytys missä mennään Egyptiin monijumaliin eikä pystyä ristiin naulitussa sovituksessa.
Julkkiksissa. Kuten aloituksessa kysytään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täti.
Tässä kysyttiin jehovan todistajia ei lahkoja ja lopeta mun uhkailu kiitos.
Mäsanon vaan yhden kerran kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täti.
Kysymys kuuluu onko TUNNETTUJA ELI JULKKIKSIA .
Lopettaa mun uhkailu!!!!
Lest.leevit laittaa lapsensa saatanalle jos ne kuuntelee oopperaa tai rytmimusiikkia. Hellarit kieltää muun kuin heidän musiikin. Kovin on kaupallista toimintaa. Vähän kuin Turkissa ettei saa polttaa kuin Turkkilaista tupakkaa tai venä. Rahasta on kysymys. Myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Ameriikan mailla todistaminen taitaa olla vähän vapaampaa touhua, kun mukana kuvioissa pyöri urheilutähdet ja rockmuusikot huumeineen.
Ei taitais Leinosen Veksi moista touhua hyvällä katsella. Toki saattaisi hänkin alkaa sormien läpi katselemaan, jos puulaakiin liittyisi monimiljonääri urheilija, tai kokkelinokka muusikko miljoonineen.. Tuskin ameriikan päämajakaan kovin hanttiin laittaisi, siellä kun rahantarve on kova, uusi päämajan rakentaminen kun nielee miljoonan jos toisenkin.
Pitäiskö tietää kuka on Leinosen Veksi? Valista meitä.
Vierailija kirjoitti:
Hank Marvin., Shadovsin kitaristi. Venus Williams.
Ei tyttöystävä eikä se poikaystäväkään voi niin vaan kääntyä JT:ksi. Yleensä tulee ero jos toinen kiinnostuu ao uskonnosta. Tuohon uskontoon ei niin vaan liitytä.
No mulla oli nuoruudessa yksi kaverin isoveli joka kääntyi.
Piti välttämättä saada siltä pimulta. Ja komeahan se olikin....
Aino Seppänen