Voi v***u! Rahat täysin loppu ja ilmat lämpiää...
Koululaisilla kaikki kevätvaatteet ja varsinkin kengät jääneet pieniksi! Ja nuorimmainenkin vaan kasvaa...
Ihanaa tää yksinhuoltajuus!
Kommentit (11)
Siis come on! Oothan sä varmaan tiennyt, että keväällä ilmat lämpenee, joten ehkä tuonkin tilanteen olisi voinut jotenkin ennakoida......
Siihen asti käyttäkää mitä käytätte, ei ole montaa päivää. Kengiksi kumpparit ja pienemmille isompien vanhoja vaatteita.
Osta halvalla haalarit ym... Mä ostin lapsille kevätkengät, tytön maksoi 32e ja pojan 24e. Haalarit kirppikseltä 5e/kpl. Lakeiksi köy vanhat viimevuotiset.
Kyl se siitä...
tuo on jo hyvä syy saada toimeentulotukea!!!
eikö lasten isä sitten avusta yhtään hankinnoissa??? samalla tavalla ne kuuluu hänellekkin!
tai olisiko isovanhempaa tms. jolta voisi pyytää lainaa
ei siis tarvitse postista hakiessa maksaa.
Jos vaan luottotiedot kunnossa ja mahdollisuus ne laskut sitten ajallaan maksaa.
En yksinkertaisesti tajunnut, että noi isommat on kasvaneet niin paljon yhden talven aikana. Syksyllä oli tamineissa vielä kasvunvaraakin, nyt on kaikki naftisti pientä. Tytölle menee onneksi isomman pojan pieneks jääneet hätätilassa mutta pojalle ei ole edes niitä kumisaappaita. Mun omatkin on vielä liian isoja.
Lakkeja ja hanskoja nyt onneksi sentään on.
Toivottavasti nyt vähän kylmenis ennen ku 10. pvä tulee.
ap
Vierailija:
Siihen asti käyttäkää mitä käytätte, ei ole montaa päivää. Kengiksi kumpparit ja pienemmille isompien vanhoja vaatteita.Osta halvalla haalarit ym... Mä ostin lapsille kevätkengät, tytön maksoi 32e ja pojan 24e. Haalarit kirppikseltä 5e/kpl. Lakeiksi köy vanhat viimevuotiset.
Kyl se siitä...
Ja ei, isovanhempia ei kiinnosta, itseasiassa emme ole tekemisissä. Isää kiinnostaa vielä vähemmän.
ap
Piti vaan jonnekin päästä purkautumaan :)
ap
enkä kyllä kenkiä postimyynnistä ostaisikaan.
Ja tää tuli nyt vaan vähän huonoon rakoon, oli kaamee määrä maksettavaa kerralla just kuun vaihteessa.
ap
Ja jos ei itse maksa, vouti kyllä vie aikanaan palkasta suoraan.
Ei irtoo ees kirppariostoksiin. Eikä sieltä edes löydy kuin korkeintaan tuolle nuorimmaiselle, esim. 13-v. housuja ei löydy käytettynä mistään, ainakaan tähän hätään.