Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette opeta poikianne kohtelemaan vaatteitaan/lelujaan paremmin?

Vierailija
02.04.2008 |

Eihän ole tarkoitus, että esim lenkkareilla potkitaan seiniä? Tai että polvilleen heittäydytään kuin maalivahti. Pelivaatteet ovat erikseen!!!

Sama lelujen kanssa. Meidän pojilla on isän vanhoja leluja edelleen priimakunnossa ja käytössä. Kun tulee vieraita, niin heti ensimmäiseksi joku poika heistä olisi jyräämässä viirut parkettiimme leikkiautoilla ja samalla hajoittamassa yli 30 vuotta rulettaneita metallisia hienoja lelujamme. Ne on tarkoitettu ihan tavalliseen leikkimiseen, eikä mihinkään testailuun, että miten ne saisi hajalle!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

remua tuolla ulkona. Eihän aikuisetkaan jokaiseen lätäkköön hypi! Mä olen tehnyt selväksi, että ulkona ollessa pitää olla kunnolla, leikkiä nätistä eikä heittäytyä jokaikiseen muta-savilammikkoon ryömimään! Ja kivillä ei hypitä eikä hiekkiksellä istuta märässä hiekassa. Enhän mäkään hameessa mene istumaan mihinkään hiekkaan, johan naapuritkin ihmettelisi.

Mummolassa saa sitten käyttäytyä kuin " kakara" ja rikkoa vaatteensa, sitä varten mä olen ostanut halppishaalareita kirppikseltä.

Huoh! Mä en tajua miksi jotkut antaa lapsensa surutta sotkea itsensä.

Ihana ap, että olet samoilla linjoilla!

Vierailija
2/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisistä lapsosista nyt olikaan kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä poikiasi eristyksissä kotihoidossa. Päiväkodissa, kerhossa, kylässä, asukaspuistossa, kirjastossa ja vaikka missä on muiden leluja tai yhteisiä tavaroita ja totta hemmetissä se on muilta pois, jos jotkut " pojat on poikia" -kasvatetut idiootit niitä rikkoo ihan huvimielessä, leikkiensä sivutuotteena.

Terv. Kolmen pojan äiti

Vierailija
4/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän niitä kalliita reimateccejä juuri ostetaan, että lapsi voi vapaasti leikkiä ulkona. Ei siksi, eyttä pysyisivät siistinä ja saisi myytyä hyväkuntoisina pieneksi jäätyä.

Vierailija
5/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta ne on ostettu sitä meidän Rymy-Eetua varten, ei sinun lapsillesi.

Vierailija:

pidä poikiasi eristyksissä kotihoidossa. Päiväkodissa, kerhossa, kylässä, asukaspuistossa, kirjastossa ja vaikka missä on muiden leluja tai yhteisiä tavaroita ja totta hemmetissä se on muilta pois, jos jotkut " pojat on poikia" -kasvatetut idiootit niitä rikkoo ihan huvimielessä, leikkiensä sivutuotteena.

Terv. Kolmen pojan äiti

Vierailija
6/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatte kasvattaa mielikuvituksettomia lapsia jos eivät saa leikkiä sisällä eivätkä ulkona. Mitä ihmettä lapsi sitten saa tehdä?

Ja miksi ostaa Reimatec jos ei sen hyviä ominaisuuksia saa käyttää hyödykseen? Jos lapsi saa ulkona seistä ja istua hiekkalaatikon reunalla niin kannattaa ihmeessä ostaa joku halpa perushaalari, säästää monta kymppiä ehkä jopa satasen.

Vierailija
7/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että meitä samalla tavalla ajattelevia on enemmänkin. Meillä pojat ulkoilevat todella siististi, voi laittaa vaikka valkoiset vaatteet päälle eivätkä ole likaiset. Istuvat siellä ja katsovat kun muut rakentavat majoja, raahaavat risuja, seikkailevat metsässä ja pelaavat jalkapalloa kentällä.

Iltaisin vietämme laatuaikaa perheen kanssa, laulamme yhteislauluja ja luemme kirjoja. Pojatkin lukevat tosi sievästi eivätkä edes halua leikkiä riehuntaleikkejä. Ja hyvä niin, menisi valkoiset sohvat vaikka likaisiksi, kauhistus.

Vierailija
8/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään lapset saa tehdä ihan mitä tahansa, esim. potkia seiniä. Tietyissä tilanteissa on osattava käyttäytyä hillitysti, mutta silloin kun on leikin aika, lasten on saatava olla lapsia.

Onko todellakin tärkeämpää, että reimatec säilyy talven yli myyntikuntoisena, kuin että lapsi saa ulkoillessa peuhata sydämensä halusta?

Provohan tämä aloitus oli, mutta silti.

Vierailija
9/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko painollaan ikäänkuin testaten, että lentelevätkö renkaat? hajoavatko akselit?, niinkuin nykyisistä muoviautoista muuten helposti tekeekin. Ap:n pojat kiipeilevät telineissä, liukumäissä, puissa joskus(eivät ole vielä repineet haalareitaan), mutta huomioivat siinä samalla kyllä vaatteitaankin. Eivät kylve kuralätäköissä. Eivätkä muuten sotke ns kauppa ym reissu vaatteitaan. On tolkku riehunnassakin.

Ap ja pojat 2 v ,4 v ja 7 v.

Vierailija
10/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset johtopäätökset teki viestistäni. Tai sitten itse varastaa ns. yhteistä omaisuutta, koska mulle ei sellainen vaihtoehto tullut mieleenkään. Ihan vain sitä tarkoitin, että jos yhteiset lelut on rikottu, kyllä se muita haittaa kun puistossa voi tehdä paljon vähemmän mitään.

Sitäkään en ymmärrä, miksi poikien kasvattaminen hyville tavoille halutaan heti nähdä niin, että sitten eivät saisi tehdä mitään, istuvat vaan valkoisissa housuissa penkillä leikkimättä. Kyllä pojilla on ymmärrystä siinä missä tytöilläkin, minusta on poikien vähättelemistä ajatella, että he eivät kykenisi fiksuja tapoja oppimaan siinä missä tytötkin.

Kolmen pojan äiti edelleen

Vierailija
11/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan yhteisiä leluja hajoiteta ja jos vahinko käy, niin lelu korvataan, mutta en todellakaan ymmärrä, miten sinulle kuuluu, miten meidän lasten vaatteet kuluvat, ellet tosiaan varastele niitä.

7

Vierailija:

tuollaiset johtopäätökset teki viestistäni. Tai sitten itse varastaa ns. yhteistä omaisuutta, koska mulle ei sellainen vaihtoehto tullut mieleenkään. Ihan vain sitä tarkoitin, että jos yhteiset lelut on rikottu, kyllä se muita haittaa kun puistossa voi tehdä paljon vähemmän mitään.

Sitäkään en ymmärrä, miksi poikien kasvattaminen hyville tavoille halutaan heti nähdä niin, että sitten eivät saisi tehdä mitään, istuvat vaan valkoisissa housuissa penkillä leikkimättä. Kyllä pojilla on ymmärrystä siinä missä tytöilläkin, minusta on poikien vähättelemistä ajatella, että he eivät kykenisi fiksuja tapoja oppimaan siinä missä tytötkin.

Kolmen pojan äiti edelleen

Vierailija
12/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysillä tai ei mitään.

T, rauhallisen pojan äiti myöskin.

Vierailija
13/13 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tulisi pieneen mieleenkään vaatia lasta ulos leikkimään meneessä vaatia varomaan vaatteitaan. Jos tarkoitus on varoa vaatteita, niin miksi edes hankkia haalareita ja vastaavia? Kauniit suorat housut ja villakangastakit ovat paljon kivemman näköisiä. Meidän pojille ostetaan rumia kosteussuojahaalareita ja trikoovaatteita juuri siksi, että niissä on hyvä leikkiä, liikkua ja pelata. Erikseen ne siistit ja kauniit vaatteet, joissa sitten käyttäydytään nätisti ja joita varotaan.