Voiko " kirpun kokoinen" pieni nainen olla uskottava johtaja?
Tunnetko tällaisia naisia? Mikä heistä tekee uskottavia ja vakuuttavia, kun koko kielii mitättömyydestä?
Kommentit (9)
Esimerkiksi tämä nainen on muistaakseni melko lyhyt, eikä sivusuunnassakaan voi mitenkään rotevaksi kutsua. Ja mielestäni hyvin uskottava johtaja (olen tavannut useamman kerran). Entinen GE Healthcare Suomen toimitusjohtaja, nykyinen Pauligin konsernijohtaja ja toimitusjohtaja.
http: //www. tekniikkatalous. fi/tk/article34564. ece
jos joku erehtyi jotain mölisemään tunnilla, eukko nolasi niin pahasti, että sen jälkeen ei kenenkään tehnyt mieli joutua julkisen pilkan kohteeksi. Ehkä täntyyppinen nainen aikuistenkin pomona saa sen auktoriteettiaseman olemalla jämäkkä ja paha suustaan?
Hukkuvat massaan ja heitä kohdellaan lapsina.
jonka sivistystasosta kertoo se, kuinka hän arvottaa ihmisiä ulkonäön mukaan.
Kukaan meistä ei voi mitään sille, kuinka pitkiksi kasvamme, tai lyhyiksi jäämme. Et ap snäkään voi sille mitään että sinusta kasvoi jättimäinen tantta.
taidoillaan, enempi kuin koollaan. liekö niitä tarvittais enempi johtajana kuin isoa kokoa?
tosin täytyy myötää, että itselleni on pituudestani ollut hyötyä opettajan ammatissa, oppilaat taitavat pelätä kokoani :-)
Johtaja johtaa ihan joka päivä ja koko ajan, ei vain silloin, kun hän tapaa uusia ihmisiä ensimmäisen kerran. Vain noissa tilanteissa hänen täytyy ensin lunastaa paikkansa käyttäytymällä kuten johtaja. Alaiset tottuvat nopeasti ulkoisiin asioihin eivätkä ne enää vaikuta arjessa.
ja aina eri projekteissa johtajana, tämä paikka täytyy kyllä lunastaa nopeasti ja olla pätevämpi kuin normaalipituisten kanssa, lyhyys yhdistettynä lapsekkaisiin kasvoihin ei ole kovin uskottava mutta asenteet muuttuvat kun suuni aukaisen.. :)
Ap on itse juuri sellainen kirpun kokoinen nainen ja ihan vain yrittää mielessään mietiskellä tulevaisuutensa suuntaa vähän joka kantilta... Kiitos näkökulmista kaikille muillekin.
Joltain (sovinistiselta) muka-psyko-osaajalta olen siis joskus tuollaisia kokoon perustuvia epäilyksiä kuullut. Tahallani sen tuohon viestiini noin provosoivasti laitoin.
:)