Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AMK-haku, koulutusohjelmat

Vierailija
02.04.2008 |

Olen pähkinöinä haun kanssa. En tiedä, mihin koulutusohjelmaan hakisin.

Voisitteko ystävällisesti kommentoisa jotain näistä koulutusohjelmista/ammateista joihin koulutuksella pääsee? Mitä tahansa mieleen tulee. Ammateista, työllisyydestä, palkoista. Jos saisin ajatuksiani eteenpäin. Kiitos!

-kirjasto- ja tietopalvelun koulutusohjelma, tradenomi

-tietojen käsittelyn koulutusohjelma, tradenomi

-maaseutuelinkeinojen koulutusohjelma, agrologi

-sosiaalialan koulutusohjelma, sosionomi

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun tässä näppis sauhuten guuglailen (taitaa olla 6 sivua auki yhtäaikaa) ja etsin, ahnehdin lisää tietoa alasta ja työpaikoista jne.

Kiiiiittoooooooooooooooooooooos!! Et arvaakaan kuinka oikeaan aikaan osuit linjoille :) Oletko sinäkin muuten niitä tyyppejä, jotka av:lla aina vastailevat avuliaina aatuina kaikenmaailman kysymyksiin? Minä olen. Kysyjiä riittää, mutta minä olen aina valmis jakamaan tietoni ja kokemukseni niin synnytyksistä kuin Kuopion kaupungin matkailumahdollisuuksista :D

ap

Vierailija
22/23 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi opiskelemaan on huomattavasti vaikeampi päästä kuin noihin muihin. Minkälaisia palkkoja nauttii noiden alojen ihmiset? Sosiaali- ja kirjastopuolella palkat eivät päätä huimaa, sen tiedän. Tietojen käsittelyn tradenomina ja agrologina ehkä olisi joitakin mahdollisuuksia saada palkkaa yli kahden tonnin.

ap