AMK-haku, koulutusohjelmat
Olen pähkinöinä haun kanssa. En tiedä, mihin koulutusohjelmaan hakisin.
Voisitteko ystävällisesti kommentoisa jotain näistä koulutusohjelmista/ammateista joihin koulutuksella pääsee? Mitä tahansa mieleen tulee. Ammateista, työllisyydestä, palkoista. Jos saisin ajatuksiani eteenpäin. Kiitos!
-kirjasto- ja tietopalvelun koulutusohjelma, tradenomi
-tietojen käsittelyn koulutusohjelma, tradenomi
-maaseutuelinkeinojen koulutusohjelma, agrologi
-sosiaalialan koulutusohjelma, sosionomi
Kommentit (23)
Sosionomiksi opiskelemaan on huomattavasti vaikeampi päästä kuin noihin muihin. Minkälaisia palkkoja nauttii noiden alojen ihmiset? Sosiaali- ja kirjastopuolella palkat eivät päätä huimaa, sen tiedän. Tietojen käsittelyn tradenomina ja agrologina ehkä olisi joitakin mahdollisuuksia saada palkkaa yli kahden tonnin.
ap
Katsos kun tässä näppis sauhuten guuglailen (taitaa olla 6 sivua auki yhtäaikaa) ja etsin, ahnehdin lisää tietoa alasta ja työpaikoista jne.
Kiiiiittoooooooooooooooooooooos!! Et arvaakaan kuinka oikeaan aikaan osuit linjoille :) Oletko sinäkin muuten niitä tyyppejä, jotka av:lla aina vastailevat avuliaina aatuina kaikenmaailman kysymyksiin? Minä olen. Kysyjiä riittää, mutta minä olen aina valmis jakamaan tietoni ja kokemukseni niin synnytyksistä kuin Kuopion kaupungin matkailumahdollisuuksista :D
ap