Heipparalla helsinkiläiset äidit :)
Se vain on niin että sitä kaipailee välillä uusia tuttavuuksia, etenkin kun on kotosalla 3.5kk ikäisen pojan kanssa. Onhan minulla tuo 8v tyttökin, mutta sillä nyt jo rupeaa olemaan omiakin menoja :) Yllättävää..
Kavereillakin/ystävillä on jo hieman vanhemmat lapset joten olisi niiiiin kivaa löytää kaveriksi reipashenkinen touhuaja niinkuin minäkin. Olisihan se mukavaa jos sinulla olisi tälläinen vauva-
ikäinen, mutta eihän se nyt mikään välttämättömyys missään tapauksessa ole :)
Eli lyhykäisyydessään.. ulkoiluun,meilikaveriksi,kuntoiluseuraksi.. Ihan vain ajatustenvaihtoon :) Itse olen vm.-75.
Kommentit (3)
Asutaan ilmeisestikin aikalailla samalla suunnalla :)
Kirjoittelehan itsestäsi ihmeessä lisää :) katja.tor@netti.fi
Postia odotellen.. *hih hih....
Hei, täällä olisi yksi äiti lisää joka etsiskelee uusia tuttavuuksia/kavereita...Asumme siis täällä viikinmäessä ja perheemme on kolmihenkinen. Poikamme on 9 kk. Olisi kiva tavata esim.kahvitellen ja jutella lisää. minulle voi kirjoitella: katjabirg@luukku.com
Missäpäin Helsinkiä asustelet?
Minulla on 6-vuotias tyttö ja 4kk ikäinen tyttövauva, asumme itäsuunnalla.
Kaipaan seuraa vaunulenkeille, shoppailuun ja kirpputoreille sekä vaikkapa vauvan kanssa harrastamaan.. ystävää! Plussaa myös kaveri esikoiselle..
Tykkään myös vaihtaa ajatuksia mailitse. Laitatko sähköpostiosoitteesi tähän alle? Olemme suunnilleen samaa ikäluokkaa..