IL: Tukiaisen tulot vuonna 2006 NOLLA €
Psrisuhteissa sponssattu, eli suomeksi huora!
Tässä kopio il:n jutusta (osa)
Tulosi olivat vuonna 2006 verotietojen mukaan 0 euroa. Millä elätät itsesi ja katat kalliin elämäntyylisi?
- Viime vuonna firmani liikevaihto oli yli 50 000 euroa. Minulla on hirveän paljon menoja, joten tuloni ja menoni menevät aika tasan. Ei tässä ole rikastumaan päässyt. Teen kovasti töitä tämän elämäntyylin eteen, mikään ei ole tullut helpolla. Minulla on ollut parisuhteita, joissa minua on sponsoroitu taloudellisesti hyvin paljon.
Kommentit (7)
Ovat halunneet auttaa minua omasta aloitteestaan ja tahdostaan. Kahta näitä miehistä en ole koskaan edes tavannut, yhden tapasin kerran kahvilassa kahvin merkeissä.
t. 3
Vierailija:
Ovat halunneet auttaa minua omasta aloitteestaan ja tahdostaan. Kahta näitä miehistä en ole koskaan edes tavannut, yhden tapasin kerran kahvilassa kahvin merkeissä.t. 3
Ikävää, että sinä ajattelet, että kaikki miehet ovat seksinnälkäisiä petoja. Minä ainakin uskon hyvää ihmisistä ennen kuin toisin todistetaan. Nämä miehet halusivat auttaa minua, koska ovat kohtuullisen varakkaita (ainakin minuun verrattuna) ja halusivat tehdä minut onnelliseksi.
t. 3
s. 1971, 1972 ja 1979
Enkä luvannut mitään tissien puristelua...kuten kirjoitin vain yhden olen tavannut oikeasti, muut vain netin välityksellä.
t. 3
Ihan hyvää ystävällisyyttään ovat minulle rahaa antaneet. En todellakaan ole huora.