Mitä tehdä, kun seksihalut on niin erilaiset...?
Alussa seksielämämme ainakin minun mielestäni oli tosi hyvää, mutta nyt ollaan ajauduttu jotenkin tosi kauaksi toisistamme. Ollaan oltu reilu 10 vuotta yhdessä miehen kanssa ja lapsia on. Seksiä on maksimissaan kerran viikossa.
Minä haluaisin seksiltä hellyyttä ja läheisyyttä ja sitä ihanaa onnen tunnetta, joka seksin jälkeen parhaimmillaan voi olla. Mies haluaa rajua seksiä, hän nauttii, kun saa työntää sisääni kaikkea mahdollista ja tykkää pissatouhuista ja muustakin erikoisesta. Kiihotun näistä miehenkin mieliteoista, mutta vaan sentakia, koska miehen nauttii niistä niin paljon.
Mulla on seksin jälkeen tosi tyhjä ja likainen olo.
Ollaan puhuttu asiasta miehen kanssa ja sen jälkeen seksi on yleensä muuttunut parempaan suuntaan, mutta aina ajaudutaan tähän rajuun seksiin, mistä minä en saa henkistä tyydytystä.
Eli miten tästä eteenpäin? Miten saada seksi luistamaan kumpaakin tyydyttävällä tasollla ja miten saan tämän valtavan hellyyden kaipuun tyydytettyä?
Kommentit (2)
Oletteko kokeilleet suuseksiä? Pelkästään kehon osilla tapahtuvaa, ei apuvälineitä, eikä yhdyntää. Ja..
Haluaisitko tehdä sitä jossain erikoisessa paikassa, missä? :)
Auttaa en voi, kun itselläkin tai paremminkin miehellä on seksiongelma.