Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HEINIKSET-06** Huhtikuista ajatusten vaihtoa :-))

01.04.2008 |

no niin, kokeillaans nyt uudestaan että toimiiko nyt nämä sivut, toissa iltana kirjoittelin pitkät tovit ja sitten yritin lähettää sen, niin sivusto ilmoittikin että ongelmia sivuilla :-(( no, on nämä kuitenkin nyt paremman näköiset sivut kuin aiemmin, toivottavasti vaan toimivat yhtä hyvin. :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinon nosto ensinnäkin :)

Vierailija
22/25 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin ehtinyt tänne kirjoittelemaan. Kiirettä pitänyt viime aikoina, vuorotyön yhdistäminen äidin rooliin ei ole niitä helpoimpia. Kuten moni varmasti teistäkin on huomannut ;)

Töissä olen kaikesta huolimatta viihtynyt ihan hyvin, vaikka välillä kaipaan itsellenikin yllätykseksi aikaa, jolloin sain olla lasten kanssa kotona. Näin sitä ajatukset muuttuu ajan kanssa ja muistot kultautuu ;) Vauvakuumettakin välillä pukkaa, mutta järkeen perustuen tähän elämäntilanteesen ei tällä hetkellä meille vauvoja enempää tule - niin ihania kuin ne ovatkin, kuten isommatkin lapset.

Monallakin on alkanut uhma. Portaissa kiljuu " Äiti, mene pois. Minä menen ihan ite" tomeralla äänellä, enkä kyllä uskalla yksin häntä portaisiin vielä päästää! Huvittavan kuuloista silti. ;D Just kun vanhemmalla alkaa helpottaa tuo uhmaaminen, niin nuoremmalla alkaa. Onpa tuoreessa muistissa vielä ja toisaalta Mona ei ole ihan yhtä temperamenttinen kuin vanhempi siskonsa Sara. Muuten motorisesti vilkkaampi kuin Sara aikanaan. Juoksemalla menee joka paikkaan ja touhuaa todella paljon kaikenlaista. Monan pottaharjoittelukin on jo hyvällä mallilla. Eilen kastui vain kaksi vaippaa, toinen niistä yövaippa.

Parhaillaan tytöt ovat vesirokosta toipumassa, joka onneksemme meni ohitse näiltä tytöiltä kohtalaisen vähällä. Muuten talven aikaan ehdittiin pari oksutautia sairastaa ja muutama flunssakuume. Voimia vaan Tupulle, tuoreessa muistissa millaista on oksennustauti lapsiperheessä. ;)

Parin seuraavan kuukauden aikana elämäämme on tulossa isoja muutoksia. Olemme neljän itäisessä Suomessa vietetyn ajan jälkeen muuttamassa takaisin pk-seudulle. Jännittää aika paljon! ;) Itse sain sieltä työpaikan kesäkuun alusta alkaen ja muutto sijoittuu jonnekin toukokuun loppuuun, kesäkuun alkuun. Asuntoa olemme yhä etsimässä, toivottavasti pian sellainen löytyy. Samoin hoitopaikkatilanne mietityttää. Mieheni on alkuun kesällä muutaman kuukauden kotona ja syksyllä lapset menevät hoitoon.

Mutta täytyy mennä peppua pyyhkimään... ;) Hauskaa kevättä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa mukava lukea saraidan79 kuulumisia :-) teillä onkin sitten kevään/alkukesän aikana isompia muutoksia.

Meillä ei ole vielä alettu tuohon pottaharjoitteluun/kuivaksi opetteluun, jos nyt kun kesä tulee niin mukavempi harjoitella...meillä uhma kuuluu kanssa tuon pikku miehen elämään tällä hetkellä :-)) kaikki pitäisi saada itse tehdä ja jotenkin tuntuu että tämä kolmas on kaikkein jääräpäisin tapaus ja hyvin osaa kinastella isompien kanssa....

Minä nyt olen kotona jälleen kun irtisanoin itseni työpaikasta ja kyllä tuli muuten hyvä olo kun sen asian tein....nyt olen sitten katsonut uusia paikkoja ja yhdestä paikkaa soittivatkin kotia että kiinnostaako, menen viikon päästä käymään siellä niin katsotaan tilannetta...meillä on kanssa ajateltu tuota että muutettaisiin toiselle paikkakunnalle, mieluiten samaan kuntaan missä äitini asuu, siellä olisi minulle työpaikka mutta miehelle ei olisi ainakaan heti töitä, täällä kun hällä vakituinen paikka, tuo ajatus muhii koko ajan, katsotaan mitä tuleman pitää...

nyt meinasin että laitan ruuan uuniin ja rupean ompelemaan...palataan taas!

Vierailija
24/25 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ajattelin käydä taasen kirjoittelemassa muutaman rivin tänne ja samalla nostan meidän pinoa ettei ihan katoa :-)

ulkona ollaan oltu paljon, kun säät ovat meitä suosineet!

tänään käytiin pikku ukon kanssa ostamassa uudet sandaalit, kun ei mitkään kaapissa olleista mahtunutkaan jalkaa ja sandaalin koko jo 25. ja meidän ukkelilla on vielä jalka leveä malliltaan ja jalkapöytä korkea niin ei sitten kaikki mallit käynytkään, mutta onneksi löytyi yhdet mukavat joilla nyt mennä taapertaa ulkona....

tänään oli pojalla viimeinen eskaripäivä ja oli onnessaan kun tuli koulusta, ilmoitti että nyt alkoi loma. ensi viikon on kotosalla tässä ja sitten lähtee äitini luokse yksin omalle kesälomalle....siitepölyt vaan tahtovat vaivata vanhinta poikaa ja meidän neitiä, mikko ei ole mistään moksiskaan. neitin kanssa mennään maanantaina lääkäriin kun epäilen että onko astmaa hänelläkin....että tällaista.

minä itse olen pitänyt tämän viikon lomaan ja ensi viikko olisi tarkoitus kanssa pitää ja olla vaan lasten kanssa...

nyt lopettelen ja lähden ulos puutarhan kimppuun :-))

Vierailija
25/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateista maanantaita kaikille....Toivottavasti Milla-mean reissu sujuu hyvin :-)

Meillä on nyt jyllännyt viime torstai-illasta lähtien maha -ja oksennustauti :-(( joten pyykkikone on ollut toiminnassa yötä päivää, unet itselläkin on jääneen vähemmälle...nyt pikku-ukko rupee olemaan terve ja samoin tyttö, mutta vanhin poika aloitti eilen yrjöämisen...että tällaista.

nyt uusi satsi pyykkiä koneeseen ja sitten kupponen kahvia :-)