Poikani anorektinen?
5v Mitat 110cm 20kg. Miten niin muka?! Kylkiluut paistaa ja lihakset piirtyvät selkeästi, pitkät raajat ja erittäin, erittäin liikunnallinen ja lihasvoimaa käyttävä.
Kommentit (9)
mutta todella lyhyt. Onko vanhemmat kuinka pitkiä?
Medän 6 v 120 cm ja 22kg ja aivan normaalikäyrillä ollaan (sopusuhtainen poika)
5v Mitat 110cm 20kg. Miten niin muka?! Kylkiluut paistaa ja lihakset piirtyvät selkeästi, pitkät raajat ja erittäin, erittäin liikunnallinen ja lihasvoimaa käyttävä.
Eli sulla ei todellakaan ole hoikka poika.
Mun 8-v poika on 128cm ja 21 kg. Ja on oikeasti aika laiha, mutta minkäs teet, aina kuitenkin syönyt hyvin.
(esim. minä en ole, vaikka mitat 165/48) vaan sellainen on, joka näkee itsensä lihavana ja laihduttaa koko ajan hulluna, vaikka olisi tikku,
Anoreksia on PSYYKKINEN sairaus.
pikkusen lyhyempi ja pikkuisen paksumpi kuin keskiverto 5-vuotias poika. Heitto 1 cm ja 1 kg eli melkoisen keskiverto sälli. Mistä sen anorektisen tuohon vedit?
Tekee jatkuvasti vatsalihas liikkeitä,punnerruksia, leukoja, nostelee ja liikuttelee painavia tavaroita. No ainakin on alkanut syömään terveellisemmin (=myös liian vähän) kuin ennen "lihasten kasvattamisen" takia. :(
Mistä ihmeestä saanut tällaista päähänsä. Itse en ole koskaan laihdutuskuurilla, pojan mielestä olen lihava.
AP
pläski pläski pläski, pitää olla pikkasen tukeva TUKEVA tukeva tukeva jne