Kokemuksia vauvan bumbo istuimesta?
Jostain luin että jo n. 3 kk ikäistä vauvaa voisi alkaa sellaisessa istuttamaan. Pitääköhän tuo paikkaansa?
Meillä on nimittäin tyttö, jok apunkee sylissäkin itse koko ajan istuma-asentoon ja ikää alkaa kohta olla tuon 3 kk. Niinpäs mietin että oliskos tuollainen tuoli hyväkin hankita?
Oliskos jollain kokemuksia tuolista ja minkä ikäisellä teillä se on ollut käytössä?
Kommentit (6)
Niskan vaan pitää olla jo suht vahva, että jaksaa itse pitää pään hyvin ylhäällä siinä, eikä se ala roikkua epämukavasti.
Tosi kätevä syöttötuolina pöydälle nostettuna ja suihkutuolina suiskussa. Suosittelen
syöttötuolina pöydän päällä.. niinhän sitä ei virallisesti sais käyttää mut siis ite koko ajan vieressä.. :)
t2
3v siinä joskus istuskeli, muuten jäi käyttämättä.
Oliko teillä heti n. 3kk ikäisenä tuo tuoli käytössä vaiko vasta myöhemmin? Ja kuinka kauan teillä se ylensäkin oli käytössä? Siis kuinka kauan vauva siihen esim. mahtuu tai suostuu siinä istumaan?
Ja mistähän noita tuoleja löytäisi?
Kiitos jos vielä viitsitte vastailla:)!
mutta kun käytiin molempien lasten kanssa vauva-uinnissa ja muutenkin sitten uimassa niin se oli siellä mega kätevä. muksu istui siinä suihkussa ja ootteli mua, ei tarvinnut vuorailla mitään turvakaukaloa jne eikä lapsi tipahtanut kovalle lattialle.. mitään muuta käyttöä sillä ei meille ollut, mutta jos usein käy uimassa niin siinä se oli kätevä