Olen ihan puhki... ;,,,(
Mieheni on todella sairas, ei kuitenkaan yleensä kuolemaan johtava. Voi vain pahentuessaan aiheuttaa vakavia sisäelin vaurioita. Vastaan nyt kaikesta kolmatta päivää ja ei jaksaisi. Tottakai jaksan, kun on pakko!
Olen vaan joutunut järjestelemään kaiken uusiksi. Hoitoon viemiset, kaupat, harrastuksiin viemiset, ym. Välissä pesen pyykkiä (jota mieheni vuoksi tulee paljon), laitan ruokaa, jne.
Halusin vain avautua, kiitos!
Kommentit (3)
Lapset on hoidossa, ongelma vain että pk aukeaa klo 6.30 ja minun pitää olla töissä klo 7 25km päässä. Saatan juuri ja juuri ennättää. Lisäksi vuorotyö, nyt yritän järjestellä iltavuoro+v-loppu vuoroille hoitajaa tai yrittää saada vaihdettua ne. Lisäksi olen huolissani miehestäni, mutta se on siirrettävä jonnekin taka-alalle. Nyt sille ei ole tilaa. Onneksi tämän tilan ei pitäisi kestää, kuin 4-8vko, jos ei tule vaurioita, Kiitos sanoistasi 2! Nolottaa valittaa, kun monella on paljon rankempaa...
ap
Itse menin perheterapiaan- niin saan nukuttua...
päivähoidossa on taksikuljetuskin- soitapa ja kysy pk:n johtajalta
Meillä oli sama tilanne 2 kk sitten- mies onneksi toipui- nyt on aina töissä, kun parani
ei siinä ehdi väsyä-
kai sinulla on apujoukkoja- mummeja, kummeja. lakisääteistä kotipalvelua neuvolan tai sosiaalitoimen kautta...
perheterapiakin auttaisi ja lapset ehdottomasti päiväkotiin