Miksi kaveri dissaa täysin uuden asuntomme?
Ollaan asuttu iät ja ajat todella ahtaassa kaksiossa ja nyt vihdoin ja viimen löydettiin meidän tuloille sopiva vuokraneliö 3 asunnon rivitalosta.
Iloisena kerroin asiasta kaverille, joka dissasi täysin koko asunnon näkemättä sitä tai tietämättä millaisella alueella se sijaitsee. On kuulemma pieni ja epäkäytännöllinen, huoneet kopperoita, kun neliöitä on vain 79. Vuokranantajan kanssa tulee ihan varmasti vaikeuksia, kun on yksityinen jne jne.
Itseasiassa pohjaratkaisu on todella kiva ja jokainen neliö on käytetty todella tehokkaasti. Aluekin on mukava, vallan omistusasuntoja, suurin osa omakotitaloja, ei mitään levottomia kaupungin slummiparekkeja.
Mikä voi olla syynä noin kurjaan käytökseen? Kateellinenkaan ei voi olla, kun itse asuvat vastavalmistuneessa 200 neliön ihanassa omakotitalossa. Tuli tosi surullinen mieli, kun kaveri ei iloinnut meidän puolesta.
Kommentit (23)
jos kysyt ihan suoraan, että mistäs nyt puhaltaa, kun alkaa taas jotain arvostelemaan...
Vierailija:
Sama henkilö, jonka mukana usein liikun, voi olla eri ihmisiä tavatessaan aivan päinvastaista mieltä. Hän kehuu aina jokaisen tekemiä ratkaisuja, vaikka olisi itse mitä mieltä tahansa. Autossa sitten kertoo, mitä mieltä oikeasti on. Mutta keksii aina hyvää asiakkaiden ratkaisuista, jotta saisi tehtyä enemmän kauppaa.Jotenkin ymmärrän sen bisnessuhteissa, vaikka se minusta onkin epärehellistä. Mutta ystävilleni en kyllä ala valehdella! Jos kämppä on minun mielestäni pieni, sanon sen, vaikka kaveri olisi kuinka onnellinen uudesta kodistaan.
ja mahdollisimman tökerösti. Avioliittoni, perheen perustaminen, asunto... kaikki ovat olleet näiden tökeryyksien kohteena. itse en ole sen tyylinen että jaksaisin laukoa takaisin, joten ystävyytemme on muuttunut lähinnä joulukorttituttavuudeksi. On olemassa tietty ihmisryhmä, joka ei tunne sanaa kohteliaisuus, empaattisuus jne...