Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkohan voisin pyytää yhdellä lapsella olleesta jonathanin vk-haalarista?

Vierailija
01.04.2008 |

Jos laitan huutonettiin niin paljonkohan tosta vois tulla postikuluja, kun mun mielestä ton sais menemään tosi ohueen pakettiin eli isoon kirjekuoreen. Painaa n400g.

Jos saa mainostaa niin ois myynnissä poikien viimevuoden malli 86cm, jos jotakin kiinnostaa. Erittäin hyväkuntoinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ainut huutaja... mielestäni aika halvalla lähti, sillä haalari oli uudenveroinen. :) Jonathaneista ei vissiin kovin paljon saa.

Vierailija
2/7 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää, olen oikeasti kiinnostunut, sillä etsin pojalleni 86cm välikausihaalaria!

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on sellainen laskuri. Jos menee erittäin pieneen kasaan, niin mittaa onko alle kolme senttiä paksu kuori. Silloin menee tavallisena kirjeenä, muuten maksikirjeenä ja hinta 6,10¿ max 500g. Yleensä välikausihaalarit ovat menneet maksikirjeenä..

Ei kannata laittaa hirveän suurta lähtöhintaa, silloin ei houkuta huutamaan. Jos välttämättä haluat itse jonkun tietyn summan haalarista, laita hintavaraus. Itse maksaisin max 15e käytetystä erittäin hyväkuntoisesta.

Vierailija
4/7 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaosa musta, yläosa takaa kokonaan hiekan ruskea, edestä yläosa hiekanruskeaa ja hihoissa kans ruskeaa, mustaa ja hiukan keltaista.

voin laittaa kuvan jos haluat. -ap-

Vierailija
5/7 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoite on no-re @ suomi24. fi (jätä välit pois)

Vierailija
6/7 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;o)

Vierailija
7/7 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatketaan viestittelyä sähköpostin puolella ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi