Eiliset treffit miehen kotona...
Tapasin mukavan ja erittäin hyväkäytöksisen miehen noin viikko sitten baarissa ja ekoilla treffeillä olimme syömässä. Olin aivan ihastuksissani hänen herrasmiesmäisyyteensä. Eilen sitten mies kutsui minut luokseen katsomaan leffaa. Tiesin ettei hän yrittäisi mitään, mutta kyllä silti odotin edes jonkinlaista läheisyyden tunnetta. Tuntui, että mies höpötti ja touhusi kaikkea muuta vaikkei ole jännittäjätyyppiä. Katsottiin kaksi leffaa istuen hyvän etäisyyden päässä toisistamme, mies tarjosi teetä ja karkkeja. Ja puhui paljon. Mies ei ole erityisen komea, mutta hänellä on upea kroppa, sellainen sopivan kiinteä mitä nyt vaatteet päällä voi arvioida. Tuli kuitenkin sellainen fiilis, että mies pitää itseään haluttavana yksilönä saamiensa kehujen perusteella. Hän on myös ainoa lapsi ja äitinsä silmäterä. En arvosta tällaista itsekehua lainkaan...
Ohjailin keskustelua sopivasti välillä meihin, mutta mies ei tarttunut niihin.. Lähtiessäni hän kuitenkin sanoi, että olisinhan mä voinut vielä jäädä. Hän saattoi minut autolle, halasi ja antoi hyvänyönsuukon, kuten joka kerta erotessamme. Olisin kuitenkin odottanut hieman enemmän. Jäin miettimään haluaako hän minusta kaveria, pelkääkö hän läheisyyttä, eikö hän ole seksuaalisesti minusta kiinnostunut vai mitä. Harmittelin, kun näemme vasta viikon päästä uudelleen, mutta mies vain totesi, että ei se niin pitkä aika ole, kun voidaan kuitenkin mesessä kirjoitella. Mutta eihän se ole sama asia! Hänen viestintänsä tuntui vain jotenkin ristiriitaiselta ja niin erilaiselta kuin aiemmin. Jäi jotenkin ärsyttämään.
Ihanaa, että sain purkaa tämän. Löytyisiköhän teiltä asiaan puolueetonta kommenttia?
Kommentit (21)
ovat aika vuorovaikutustaidottomia.... odottele.... jos ei muutu niin ei se kauhean kivaa pitemmän päälle ole kuunnella vaan toisen juttuja ja aina jos puhuu jotian itsestään niin toinen ei tavallaan vie sitä yhtään eteenpäin.
kertovat itsestään ja odottavat että toinen avautuu vastavuoroisesti. Ja toisaalta jättävät sen mahdollisuuden ettei ole pakko kertoa itsestään jos ei halua.
Tutustele rauhassa, kyllä se ajan myötä selviää millainen mies oikeasti on.
Vierailija:
Eilisen jälkeen jäin vaan miettimään, puhuuko mies liikaa itsestään ja omista kokemuksistaan... Hän ei sillai keskustele ja esitä kysymyksiä.
Ap
-Voihan olla että jos se on sinun käsitys tosimiehestä niin tuollainen hallitumpi tyyppi ei koskaan tule sytyttämään sinua, vaikka siellä saattaa piillä vaikka millainen rakastaja.
Oon seurustellu melkeen kymmenen vuotta ja tää on eka treffikumppani sen suhteen jälkeen. Ja tääkin tuli ihan tyhjästä. Kumpikaan ei ollu hakemassa mitään. Kunhan alettiin jutteleen, ku istuttiin viereisissä pöydissä.
Ap
Minä en ainakaan tarjoile itseäni miehille tuosta noin vain.
hän haluaa ensin tutustua naiseen, jotta tietää itse, että on oikeasti kiinnostunut naisesta eikä pelkästään halua seksiin perustuvaa suhdetta.
Kysy suoraan mieheltä, onko sinusta oikeasti kiinnostunut.
Jotkut ihmiset vain vetävät toisiaan puoleensa kuin magneetit, puuttuuko teiltä siis tämä tunne? Sinulta?
Todella fiksusti toimi. Miksi edetä liian nopeasti? SEksi ja läfeisyys ei kuulu kuvioihin jos ollaan viikko sitten tavattu!!! Seksiä vasta sitten kun nähdään mihin suuntaan suhde kehittyy ja haluatteko rakastaa toisia loppuelämän! Nimittäin se rakkaus on tahdosta kiinni. Malttia nainen, elä ny anna itestä liian helppoa kuvaa. Miehen kiinnostus lopahtaa varmasti.
nyt olet löytänyt miehen joka ei halua vain seksiä
kunnon tutustumista, mutta voisin nyt sentään koskettaa ohimennen tai jotain... Kai niitä kipinöitä voisi silti aiheuttaa...
Ap
Unohda koko ukko! Tottunut saamaan kaiken huomion
Jos teillä oli mukavaa keskenään, niin hyvä!
Ja molemmilla on sama näkemys siitä, että yhteisiä öitä ei tulla viettämään alkuvaiheessa. Ihana piirre nuoressa miehessä.
Eilisen jälkeen jäin vaan miettimään, puhuuko mies liikaa itsestään ja omista kokemuksistaan... Hän ei sillai keskustele ja esitä kysymyksiä.
Mutta ootte siis sitä mieltä, että jäitä hattuun ja mennään miehen ehdoilla? Mulla on vaan edellisestä suhteesta sellanen kokemus, että mies oli pihtari ja toivon etten löydä samanlaista uudestaan. Siksi kaipaisin jotain pieniä kosketuksia.. merkiksi.
Ap
jos nyt noinkin tutustumisen alkuvaiheessa analysoisit vähemmän ja vain olisit tilanteessa. Vaikka itsekin olen nainen, niin ärsyttää jatkuva spekulointi suhteista niin vietävästi. Ei ihme, jos miehiä ottaa päästä.
Lisäksi minusta on ihan naurettavaa keskustella ekoilla treffeillä siitä, milloin olisi sopiva aikaa mennä kaksin punkkaan. Olen itse aina päätynyt hurmiossa suuteloimaan ja repimään releitä päältä jo ekoilla tai tokilla treffeillä, mutta jos tyyppi on tuntunut kivalta, on hommalla pistetty jomman kumman toimesta stoppi ennen kuin on liian myöhäistä (" hei ehkä tää nyt ei ollukaan hyvä idea" ). Sen jälkeen tietää, että tunteet on molemminpuoliset, eikä tuu aseteltua turhia rajoja ja sääntöjä.
Ei ole heti naisessa kiinni.. jotain merkkejä kyllä antoi, mutta ei mitään suoranaista.
Minusta heti käsiksi käyminen on arvostuksen puutetta.
Minustakin nyt turhia hätäilet, katsokaa nyt molemmat rauhassa, että tuleeko kipinää vai ei =)
En tiedä kuinka vanhoja olette, mutta itselläni ainakin, mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä " heikommin" ihastuu. Tarviin aikaa.
Ja tosiaan viikko on hyvin lyhyt aika.
Minusta mies vaikuttaa kuitenkin kiinnostuneelta, kun itse ehdottaa näkemistä jne.
Harvoin mies haluaa vaan kaveria naisesta, ellei erikseen mainitse. Enpä itse ole moiseen koskaan törmännyt :)
Tsemppiä!
Mä tapasin ihan liikaa sellasia, jotka melkein ensi sanoikseen tuumasivat, ettei jatkoa tuu, jos ei pillua saa ekoilla treffeillä... No ei muuten tullu ees niitä ekoja, ainakaan mun kanssa! :-D
Kyllä sitä kemiaa täytyy olla ja edes pieniä hipaisuja. Katsele nyt rauhassa ja jo kuukauden päästä olet viisaampi. Jos teillä synkkaa, asiat etenee omalla painollaan. Anna miehen olla nyt se joka vie asiaa eteenpäin.
Ja oon kyllä ihmeissäni tavattuani tällaisen herrasmiehen. Ja eiköhän se oo kuiteskii kiinnostunu :) Muuten ois katkassu välit tai yrittäny hyödyntää tilaisuuden pääsemällä sänkyyn.
Ap
Eivät kaikki ainoat lapset ole itsekkäitä ja mahdottomia tapauksia!