**JOULUTÄHTÖSTEN -06 HUIKEA HUHTIKUU**
Kommentit (43)
 Siis omaksi ratokseni kirjoittelen, en välttämättä teidän: :-D
 Mukava kuulla piiitkästä aikaa Kirsikasta ja Tinurista ja muistakin konkareista, jotka tulivat Pimmiä onnittelemaan.
 Minun täytyy sanoa ihan suoraan, Pimmi, ettei käy kyllä kateeksi kahden ihan pienen kanssa. Mutta uskoisin, että " lopussa"  kiitos seisoo. Uskon ja toivon, että sisaruksista on vähän ajan päästä uskomattoman paljon seuraa toisilleen. Jopa meilläkin on välillä yhteisiä leikkejä, vaikka ikäeroa on melkein neljä vuotta.
 Minun aikani ja energiani vie tämä työssäkäynnin ja päivähoidon yhdistäminen. Sara oli ensimmäistä kertaa perjantaina ollut oikein hyvällä mielellä päiväkodissa. Sydäntä välillä särkee. Pitäisi kai ottaa mallia miehistä. He eivät käytä mitään jaakobinpainia lapsen hoitoon viemisen kanssa.
 Mutta nyt tuo vähän sanoja hakeva 1 v 3 kk tunkee syliin ihan väkisin, joten se on bye bye!

Pitäis opiskella mutta kun ei millään jaksais.
 Pimmin perhe täällä on ollut puheenaiheena ja mullakin on ollut paljon mielessä. Mä oon kyllä kateellinen lasten pienestä ikäerosta. Niin mekin silloin raskausaikana puhuttiin että hommataan toinen heti perään, mutta se sitten jäi ja nyt haluan hoitaa opiskelut ensin alta pois. Mutta kateellinen oon silti!
 Mä oon tänään tehnyt löytöjä kirppiksiltä. Liian harvoin tulee käytyä, sieltä kuitenkin saa parilla kympillä kaapit täyteen vaatteita. Nemolle sadetakkia lähdettiin etsimään ja löydettiinkin, mutta sen lisäks mukaan tarttui muutama kassillinen muitakin vaatteita koko perheelle. Ja kaikille aurinkolasit. Nyt poika on päiväunilla ja mies taitaa kuorsata siellä vieressä... Rankka aamu.
 Iltapäivällä lähdetään uimaan. Aluks meidän oli tarkoitus mennä katsomaan jotakin melontatapahtumaa missä olis ollut jotakin temppuja mutta ei tuonne sateeseen viitsi lähteä. Uimassa on  kivempaa.
 Mä sain vihdoinkin puhuttua miehen mun mukaan laihdutuskuurille! Ostettiin viime viikonloppuna vaaka ja nyt ollaan joka aamu merkattu painoa muistiin. Viikko vasta takana joten mitään hurjaa ei vielä uskalla kehua vaikka muutama kilo on lähtenytkin. Mulla on tavoitteena -13kg vuoden loppuun mennessä eli pikkuhiljaa. Millekään nälkäkuurille tai kaalikeittodieetille en halua ryhtyä, vähän vaan rukata ruokavaliota terveellisempään suuntaan ja nauttia enemmän hyötyliikunnasta.
 Nyt taitaa poikanen heräillä, niin se opiskelu taas tältä iltapäivältä jäi.
 Tinnis & Nemo Nempula

Lassi on mummun kanssa ulkona ja tyttö nukkuu, että nyt on pieni " sauma" käydä koneella :)
Miehen äiti tuli auttelemaan ku ukko lähti eilen viettämään varpajaisia ja on veljensä luona yötä ku mä en kestä sitä vanhan viinan hajua jos tulis kotiin yöksi... Jospa tuo kotiutuis ennen iltaa..
Täällä on ollu vähän väsynyttä meininkiä ku likka valvoskelee ja kitisee mahaansa iltaisin yhteentoista asti ja Lassi taas herättää aamulla seitsemältä. Siinä välissä on syöttöjä 2-3 tunnin välein ja ku mä oon jo ihan naatti niin nukahdan jo kesken syötön ja likka nukkuu sitten siinä mun kainalossa... Arvaahan sen että syöttövälit on lyhyitä ku maito haisee koko ajan =/
Tinuri valitteli että polla meinaa olla vähän sekaisin ja täälläkin alkaa taas olla hieman höperö olo :)
Lassin vauva-aikana oli ihan erilaista ku raskausaikana sai levättyä ja päivisinki sain nukkua ku ei tarvinnu huolehtia kuin vauvasta, mutta nyt kun vauva nukkuu niin Lassi hyökkää kimppuun että nyt on mun vuoro :)
Lassi kyllä juttelee, mutta suurin osa on vielä sitä omaa papatusta... Sanoja tulee kyllä ja eilen hoki koko päivän " pamppu" (lamppu) ja räpsytteli valoja päälle ja pois päältä. Vauvanki oppi sanomaan parissa päivässä :)
Tällä viikolla hoksattiin myös miten pussataan ja vauva, äiti ja isi saa koko ajan märkiä pusuja :)
No mutta nyt täytyy mennä kahville ennen ku mummu ja poju tulevat sisään... Lassilla alkaa lähestyä ruoka- ja päikkäriaika ja sitten oliski vuorossa vauvan syöttö ja vaipanvaihto... uuh...
Pimmi, Lassi ja pieni vielä ilman nimeä :)