En voi ymmärtää. =(
Isä hukutti kolme lastaan hotellin kylpyammeeseen
Seuraavana päivänä amerikkalaismies soitti vastaanottoon ja uhkasi itsemurhalla.
Ex-vaimonsa kanssa huoltajuusriitoja pariskunnan kolmesta lapsesta käynyt Mark A. Castillo, 41, hukutti lapset Marylandin Baltimoressa hotellin kylpyammeeseen lauantaina. Hänen oli määrä palauttaa lapset äidilleen samana iltana.
Castillo hukutti kuusivuotiaan Anthonyn, nelivuotiaan Austinin ja kaksivuotiaan Athenan yksitellen. Sunnuntaina iltapäivällä hän soitti hotellin vastaanottoon ja kertoi surmanneensa lapset sekä aikovansa tappaa itsensä.
Baltimoren poliisi ja palokunta kutsuttiin hotellin kymmenennessä kerroksessa sijaitsevaan huoneeseen, josta löytyivät lasten ruumiit ja itseään kaulaan viiltänyt Castillo.
Castillo vietiin sairaalaan, ja hän on tunnustanut surmat. Hänelle luetaan syytteet, kunhan hän pääsee sairaalahoidosta.
Äiti ehti jo kaivata lapsia
Lasten äiti otti yhteyttä viranomaisiin lauantai-iltana, kun mies ei ollut tuonut lapsia takaisin sovittuun aikaan mennessä. Karmea totuus paljastui vasta seuraavana päivänä ruumiiden löydyttyä.
Castillon ex-vaimo haki miehelle lähestymiskieltoa jo joulukuussa 2006 ja kirjoitti perusteluiksi: " Hän ei ole koskaan todella satuttanut lapsia, mutta hän kertoi minulle, että pahinta, mitä hän voisi tehdä, olisi tappaa lapset eikä minua, jotta minä joutuisin elämään ilman heitä" .
Oikeus määräsikin väliaikaisen lähestymiskiellon. Piirituomari eväsi kuitenkin pysyvän lähestymiskiellon viime vuoden tammikuussa, koska " väitetyistä väärinkäytöksistä ei ollut selvää ja vakuuttavaa näyttöä" .
Montgomeryn piirikunnan poliisin mukaan pariskunnalla oli voimassa oleva sopimus, joka takasi isälle oikeuden tavata lapsiaan.
- - - - -
Miten kukaan voi tehdä tuollaista omille lapsilleen? Tai yleensäkään kenellekään? Maailma on sairas paikka, sairaita ihmisiä täynnä. =(