ottaax eteen kun vaimo paksuna?
Kysymykseni on siis että kuinka te miehet saatte ajatukset pois vauvasta/mahasta ja hommat luistaan?
Mua panettaa koko ajan ja mieheltä lopahti into noin puol vuotta sitten...(onnex tää syntyy kohta ja sit taas helpottaa)
Näin on ollut joka raskauden aikana. MIestä ei hommat kiinnosta kun vatsa vähänkin pömpöttää ja mulla taas hormoonit pistää haluamaan kaiken aikaa.
MENEE JÄRKI!!!!
Mun vibran pintakin on ihan kulunut! (en ikinä uskonut et sellastkin voi sattuu!!)
Mies sanoo et kyllä se mua haluaa mut ei vaan oikeen toi vauvan " läsnäolo" sytytä. Normaali tilassa ollessani tilanne on suurimmaksi osaksi toisinpäin eli mies haluaa minua enemmän. Tästä olen sen johtopäätöksen vetänyt etten ainakaan aivan suohirviötä muistuta.
Tää alkaa vaan jo vaikuttaan parisuhteeseen ihan yleiselläkin tasolla eikä vain makkarissa....
Kommentit (11)
vedettii iha kybäl vaikka oli kersa mahas. sama jyystö oli pakuna tai ei paitsi vaimon liikkee tietty hitaampii mut se on kyl aika kankee valas muutenki oli paksuna tai ei.
Vaimoa ei haluttanut, eikä ole haluttanut vielä synnytyksen jälkeenkään.
Nyt on reilut puoleivuotta selibaattia takana. Tai ei ihan. Kerran vaimoni " uhrautui" sääliseksiin.
Loppuuhan tämä, loppuuhan?
Haluttanut kun vaimo raskaana. Suorataan ällötti iso maha ja läskistynyt muijja. Rasvanen iho ja rasvoittuneet hiukset jatkuvasi. Ei vaan sytyttänyt.
Vierailija:
Haluttanut kun vaimo raskaana. Suorataan ällötti iso maha ja läskistynyt muijja. Rasvanen iho ja rasvoittuneet hiukset jatkuvasi. Ei vaan sytyttänyt.
Tuhkamuna!
Minulla kävi ihan samalla tavalla. Kun tyttöystävä tuli raskaaksi ja rupesi lihomaan, niin ei vaan enää tehnyt mieli. Nyt kun taas timmissä kunnossa niin kyllä haluttaa.
ensi pannaan paksuks ja sitte hylätää.
Vierailija:
ensi pannaan paksuks ja sitte hylätää.
- 4
Vierailija:
Onko vaimossasi tärkeintä hänen ulkonäkönsä? Käsittämätöntä, toivottavasti näet hänessä muutakin.
Pinnallisilla äijillä ottaa eteen heti kun jotain viehättävää näkee. On se oma tai vieras. Ja pettämistilastot sen kun komistuu.
siitä loppuu. nimittäin se avioliitto. ehhehe no ei vaiskaan, käsi käymään vaan,
Vierailija:
Vaimoa ei haluttanut, eikä ole haluttanut vielä synnytyksen jälkeenkään.Nyt on reilut puoleivuotta selibaattia takana. Tai ei ihan. Kerran vaimoni " uhrautui" sääliseksiin.
Loppuuhan tämä, loppuuhan?
kun vaimo oli paksuna, kiihotusta niin paljon että meinas mennä hommat pelkäksi nussimiseksi. Onneksi vaimoa panetti kanssa paljon ettei tarvinnut käteen vetää. Elämän parasta aikaa silloin.