Arhg kavin HKI keskustassa ja ma vain tuijotin hyvannakoisia naisia!! Kaikilla mahtavat hiukset, vaatteet ja merkkilaukut viimeisen paalle!
Kommentit (11)
Minkämerkkinen laukku on IN? Guess?
Tuli kyllä pienoinen alemmuuskompleksi..
mä näytän kyl aika räjähtäneeltä....en kyllä ollut tänään keskustassa. Tosi on, siellä pyörii paljon tosi viimesen päälle laitettuja ihmisiä, tuntee itsensä aina hieman nuhjuiseksi. Ellei sitten satu lähtemään uusissa vaatteissa kaupunkiin, mutta eipä mulla koskaan ole hiukset niin just ja meikkiä käytän tosi niukasti.
Käyn joka päivä keskustassa, kaikkine maihinnousukenkineni, itse värjättyine hiuksineni ja ikivanhoine kasgasveskoineni. Eipä vois vähempää kiinnostaa mitä muut ihmiset musta ajattelee.
Se ei kuitenkaan ihan kauheesti vaadi että pukeutuu hyvin, korkoa kenkiin, laittaa hiukset ja meikkaa.
Niin ja tytöt, muistakaa ryhti. Vähän kulahtaanempikin mamma näyttää hyvältä kun kulkee ryhdissä ja astenteella, " katsokaa mua, mä näytän muuten helvetin hyvältä" .
kun vastaan tulee pimuja jotka käy seitsemänä päivänä viikossa treenaamassa piukkaa vartaloa vielä piukempaan kuntoon, astelevat monen sadan euron saappaissa heilutellen maníkyroiduissa käsissään tonnin merkkilaukkua, jonka saivat perijäpoikaystävältään synttärilahjaksi, ja silmäilevät ylimielisesti D&G:n aurinkolasien takaa hiirulaissiskojaan, jos edes huomaavat heitä.
Vierailija:
Käyn joka päivä keskustassa, kaikkine maihinnousukenkineni, itse värjättyine hiuksineni ja ikivanhoine kasgasveskoineni. Eipä vois vähempää kiinnostaa mitä muut ihmiset musta ajattelee.
Kuin minun näppikseltäni :) Ja meitä on siellä katuvilinässä enemmistö!! Vaikkakkin nuo korkokengillä hoipertelijat vat ehkä silmiinpistävämpiä.
ai? no, mulle riittää, saan jopa katseita kääntymään. Sekä miesten että naisten. Tietty, olen keskivertoa vähän pidempi, korkojen kanssa kohoan 180cm mittaan, muuten ihan normi. Ei pitkää tukkaa tai lautasen kokoisia silmiä. Tissit? Mitkä ne on?
Ja ne nätit pissikset jotka liikenteessä on niin antaa olla. Hehän ovat nähneet vaivaa ulkonäkönsä eteen. Ja, paskalla nekin käy.
7
...eikä ykskään poikaystävän perintörahoilla asustautunut pissis osunut mun silmääni. Ainoa kerta kun kiinnitin huomiotani muuhun kuin kavereihini, oli kun näin vanhemman naisen jalassa uskomattomat makeet korot: puoliksi metallia ja puoliksi jotain muuta ja korkeat... :D
Oikeesti: mun ei käy kateeksi ollenkaan ne joiden ulkonäössä loistaa raha ja merkit. Ihan vaan koska siihen ei kamalasti muuta tarvitse kuin... noh, sitä rahaa...
Enempi itsetuntoa ahdistaa luonnonkauniit ja persoonallisen tyylikkäät naiset.
On meininki pikkasen eri planeetalta kuin jonkun Jumbon.
naisia. Itse en jaksa nähdä niin paljon vaivaa ulkonäköni eteen, vaikka ihan hyvännäköinen kuulemma itsekin olen. Sitten elämä vähän koetteli, ja mulle tärkeämää on muut kuin ulkonäköasiat nykyään.
Tuon takia välttelen keskustaa, mun itsetunto ei kestä kulkea siellä ryysyissäni ja kampaajaa näkemättömän tukkani kanssa.