Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonani oli eilen kaverin lapsi hoidossa

Vierailija
30.11.2008 |

Pienokainen on pian 10 kk ja syötävän suloinen. Se konttaili ympäri asuntoamme, ihmetteli kaikkia asioita ja laittoi kaiken suuhun. Koiran vesikuppi oli maailman jännin asia. Ruokakaan ei maistunut, kun vieraassa paikassa oli niin paljon katseltavaa ja ihmeteltävää.

Lopulta sain pienen hetkeksi rauhoittumaan syliini ja juomaan maitoa. Hän hipelsi kättäni ja ynisi tyytyväisenä. Koko illan aikana kyyneleet tuli silmiin vain vaippaa vaihdettaessa eikä silloinkaan lapsi alkanut varsinaisesti itkeä.

Voi kuinka mä olen kateellinen. Mä haluaisin niin kovasti oman lapsen. Kun pikkuinen lähti illalla kotiinsa, mulle jäi kauhea tyhjyys sisälleni. En osaa selittää tätä tunnettä - mä vain TIEDÄN, että mä haluan lapsen.

Pienen lapsen luottavaisuus ja uteliaisuus on ehkä maailman ihaninta. Ja mä taidan olla ihan hulluna tuohon yhteen pienokaiseen ja hänen asenteeseensa. Voi kunpa joskus saisin oman lapsen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat joskus omankin lapsen. Sitä odotellessa voit treenailla kirjailijan uraa, sillä kirjoitit todellakin hyvin!

Vierailija
2/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku aika sitten jossainhan luki, että "lapsen katseleminen vaikuttaa äidin aivoihin huumeen lailla."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun olet ottanut pienen hoitoon. Itse ei aina huomaa lasten ihanuutta kun tuntuu, että on aina väsynyt. Meillä ei ole ketään jolle voisi jättää pientä hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi