Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää kehtaa harrastaa seksiä raskausarpien takia.

Vierailija
31.03.2008 |

Tämä on niin inhottavaa. Olen siis yh, ja nyt tavannut kivan miehen.

Voisi ehkä tästä tullakin jotain. Hirvee pähkinä on siinä että minulla lapsesta jäänyt hirveät raskausarvet, jalkoihin, vatsaan ja rintoihin. Eivät mitkään järin kiihottavan näköiset.

Nyt pelkään että miten kehtaan harrastaa seksiä hänen kanssaan, hänellä ei ole lapsia joten en tiedä ymmärtääkö mitä naisen kroppa raskaudessa kokee.

Jelppiä, miten saan tän pelon pois. En haluis että koko homma kaatuu tähän mun tyhmään kehtaamiskysymykseen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näytät seksikkäältä. Mulla on peppu ja reidet täynnä raskausarpia, ja on niitä alaselässäkin, mutta mies vaan kehuu peppua, tykkää puristella ja katsella sitä joten minua ei yhtään nolostuta käydä kontilleen hänen eteensä tms. seksiä harrastaessa. Ei ne arvet itse siihen aktiin vaikuta

Vierailija
2/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti sinusta kiinnostunut, niin ei sitä raskausarvet muuta. Tai jos muuttaa, niin haluatko oikeasti olla niin pinnallisen ihmisen kanssa? Kyllä aikuisen, vaikka lapsettomankin miehen pitäisi ymmärtää, että raskausarvet on asia jolle nainen ei paljoa mitään mahda. Paljon isompi turn-off miehelle on naisen oman vartalon häpeily, uskoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi estoiselta, mutta mua itseäni ainakin auttaa rentoutumaan jos ei uuden ihmisen kanssa tarvitse surra raskausarpiaan. Sitten kun on vähän tutumpi niin valojen jättäminen päälle ei enää tunnu niin isolta kynnykseltä...

Vierailija
4/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen (toivottavasti se mies ON aikuinen... hih) mies ei edes tajua ihmetellä moista että synnyttäneellä naisella kropassa on jälkiä lapsista.

Voihan sitä tosiaan valokatkaisijaa vääntää vähän himmeämmälle ja valmistaudu tilanteeseen hoitamalla itsesi. Ripset ja kulmat kestoväriin (ei sulla viimeistään seuraavana aamuna ole enää meikistä mitään jäljellä) ja koko kropan voit kuoria ja käyttää itseruskettavaa kosteusvoidetta muutama päivä aikaisemmin. Itseruskettava hiukan tasoittaa ihon väriä ja minusta tummempi iho saa näyttämään kropan hoikemmalta (minulla tämä ongelma).

Mutta kun olet valmistautunut tilanteeseen hoitamalla ihanan itsesi kuntoon niin ei muuta kuin nauttimaan! Kevät tulee, ihanaa!Tsemppiä ap sulle ;DD

Vierailija
5/5 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ihan kamalat raskausarvet ja raskauden venyttämä löysä mahanahka... En ikinä kehtaisi paljastaa itseäni muille miehille! Tekee TOSI tiukkaa käydä edes naisporukalla saunassa tms. Oman miehenkin edessä ahdistaa... Jouduin raskausaikana vielä leikkaukseen josta jäi kamalat arvet raskausarpien lisäksi... :( Mutta minkäs teet, pakko elää tämän asian kanssa. Ja loppujen lopuksi nehän on VAIN arpia... :)