Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tikutuksesta...

Vierailija
31.03.2008 |

kertokaahan millon mun kannattaa alkaa tikuttaa kun kierto vaihtelee 28-33 päivää välillä???Ny menos kp 9....vihloo jo selkää ja nivusta joko tää on oviskipuilua?=)

entäs lämmön seuranta?=)

Kiitos jo etukäteen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kuinka pitkä kierto sulla oli viime kuussa? Jos sulla on nyt menossa kp9,niin sä toisaalta voisit jo aloitaa tikutuksen,jos sattuu et ovulaatio onkin silloin kierron puolessa välissä eli kp14..ei ainakaan sit mene ohi.

Omakohtaisia kokemuksia tästä tikutuksesta meni niin,että sain vasta tikut " käteen" (tulivat postissa) kp12 ja kun tein silloin heti testin,niin selvästi näytti kaksi viivaa.

Se lämpöjen mittaus toisaalta varmaan kannattaa aloittaa heti kuukautisten loputtua,että näkee paremmin ne muutokset,mutta tässäkin tilanteessa itse en heti aloittanut,vaan joskus kp10 tienoilla ja mulla nousikin lämmöt hitusen ylös ovulaation lähestyessä ja ovat edelleen ylhäällä.

Ja sitten nämä oviskivut(niinku oot varmaan lukenut mun oman kirjoituksen,otsikko " ovulaatiokivuista" ),mulla alkoi noin kp9 esiintyä kipuja alaselässä ja alavatsassa,mutta ne loppui sitten kun ovulaatio oli ohi,että voihan se toki olla mahdollista et sullakin nämä kivut johtuvat lähestyneestä ovulaatiosta. Eli siis sinuna alkaisin jo pikku hiljaa tikuttelemaan ja mittailemaan lämpöjä. :) Ennemmin aikasin kun liian myöhään. :) Mut toivotaan,että bongat oviksen ja tärppi vielä kävisi. :) Onnea!:)

Vierailija
2/2 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin mä sen ajattelinkin.

päätin alkaa ny vihdoin tikuttamaan oikeen urakalla kun tätä pienokaisen yritystä on jo pitkään jatkunut. n puoli vuotta sitten tikutin ovistesteil plussat ja sen jälkeen en olekaan. gyne sano että vika olis korvien välissä = stressiä liikaa, että todennäköisesti siksi ei onnistu. selvittelyt alkais n.kkn päästä.

eli yrityskierto 13 meneillään.melkoista piinaa mielelle.:(((mutta luotan siihen että sitten kun aika on niin onnistuu;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla