***** TOUKOKUUN TUHISIJAT *** keskiviikkona
Kommentit (13)
Huomenta vaan heti aamusta!
Minäkin olen koukussa tähän palstaan kuten joku eilen tuumasi. Työajan tehokasta käyttöä.... :-)
Piipikkä: Jep samoilla päivillä ollaan ja ens viikolla jännätään. Eilen olin tuntevinani myös kaiken maailman nippaisua alamahassa mutta tosiaan enhän voivat olla mitä vaan. Silti toiveet on nyt jotenkin korkealla. Saas nähdä miten käy.
Oikein reipasta keskiviikkoa!
Että sellasta. No, ei oireita suuntaan (raskautumiseen) eikä toiseen (menkkoihin). Olo fyysisesti mitä mainioin! Menkkaoireet olivat su-ma.
Mahdollisuuksia:
a) Ovista ei tullutkaan eikä kuukautisiakaan ole tulossa (tai ne tulevat myöhemmin)
b) Ovis tuli kp13, mutta munasolu ei hedelmöitynyt -> täti tulossa muutaman päivän sisällä
c) Ovis tulikin myöhemmin (olen raskaana tai en)
Testi oli mammaksin erittäin herkkä (10 mIU/ml), joten olo sen takia vähän kurja. Kai sitä hCG:tä jonkin verran kuitenkin pitäisi jo erittyä, jotta estäisivät kuukautisten tulon??? Vahva olo kun oli siitä, että nyt ne olisi pitänyt alkaa.
Lämmöt kuitenkin mittasin perään, ja näytti 37,18C. Vaihtelee mulla noin välillä 36,5-37. Ehdin kuitenkin tuossa nousta ylös.
Tiedättekö, onko hCG-tason nousu olla yksilöllistä? Mulla kun on aikaisemmissa raskauksissa näyttänyt tavallisella testillä haamut vasta 17DPO ja 22DPO. Sen takia hankin tuollaisia herkempiä. Googletin englanninkielisiä sivuja hormonitasoja koskien, ja niissä hCG minimi 14DPO vaihteli 3-17 välillä.
Mutta joo, ei auta kuin porhaltaa elämässä eteenpäin ja katsoa mitä se tuo tullessaan. Aikaisintaan viikonloppuna testaan uudestaan, jollei kp1 ehdi ensin.
OM kp 27/?? (ovis oli mielestäni kp 13)
Taustaillut olen pitkään ja nyt kun piinaviikkoa mennään pakko tulla mukaan. Olette mukavan oloinen porukka, joten kai vielä yksi mahtuu mukaan.
Toista tässä on kuumeiltu ja kauan ja yritetty lähes yhtä kauan. Nyt on viimeinen mahdollisuus vauvan saada alkunsa " luomusti" ja sitä kovasti toivon. Ensi kiertoon olen saanut clomit. Nyt on siis meneillään 13 yrityskierto. Esikoinen saatiin aikaan jo 6kk jälkeen. On siis ollut pitkä ja raskas kuumeiluaika ja pettymyksiä on koettu jo ihan riittävästi. Kovasti sitä yrittää pysyä positiivisena, mutta aina se ei oo niin helppoa.
No nyt olis kyllä hyvät mahdollisuudet saada se plussa vihdoinkin. Oli vaihteeks sellaset oviskivut, ettei voi erehtyä, jotka onneks laantu iltaan mennessä.=)
Menkkamaista jomotusta on ollu parina päivänä, mutta odotan tätiä vasta alkuviikosta. Tai lähinnä varaudun visittiin ja toivon, et sen kovaan kalloon on vihdoin tarttunu, ettei meillä saa vierailla.
plussatuulia kaikille!
puhaltelee pikku2posti kp25/27-33
Meillä kesä on sitten alkanut, elokuu kun oli poikkeuksellisen kylmää, nyt ollaan taas tämä viikko paistateltu kovissa hellelukemissa =)
KORALLI: nyt vaan peukut pystyssä, että pikkuinen saisi alkunsa ja soma vaaleanpunainen unelma sieltä tupsahtaisi sitten toukokussa hurmaamaan teidät =)
PIPPURI: tärppionnea sinne, ihanaa kun pääsemme pian jännäämään =)
Voihan kurjuuden kurjuus ONNELLINEN MAMMA, mutta ei menetetä vielä toivoa, jospa kuitenkin =)
Tervetuloa pikku2posti!!! Joukkoon mahtuu aine ja kiva saada uusia jännättäviä. Teillä aika samanlainen tilanne kuin meillä, meilläkin on vuosi yritystä takana, tuloksetta. Meiltä löytyy ennestään kaksi lasta, joista ensimmäinen sai alkunsa 7kk:n yrityksen jälkeen ja toinen jo neljän kuukauden jälkeen, nyt kolmas antaa sitten odottaa oikein kunnolla. Tässä kierrossa minulla ei ollut ovista ja siksi täällä siis jännäänkin muiden puolesta ja katseet ovat jo tuolla kesäkuisten puolella.
Duracel tätiä odottaen edelleen innolla =) 27/30-34
ikävää, että tuli nega. Mut jos ei täti ole tullut niin onhan kaikki vielä mahdollista.
Se munasolun kiinnittyminenhän voi joskus viedä tosi kauan, jopa 12 päivää. Jos sen jälkeen vasta alkaa istukkahormonia kehittymään, niin kyllä se aikansa vie ennen kuin plussa testissä näkyy.
Tämän takia mun mielestä ei saa luovuttaa ennen kuin täti on tullut :)
Toivottavasti olis sullaki kyse tästä!
Tervehdys!
Nyt on yövieraat lähteneet ja pääsen taas tännekin kurkistelemaan. Toisaalta hyvä että on ollut vipinää, ei edes oma kp tule heti mieleen! ;)
Onnittelut plussanneille, voimahalit täteilyn kohteeksi joutuneille, tsemppiä ja positiivisia ajatuksia kaikille piinaileville!!!
Täällä tosiaan vielä viikko ennen kuin kannattaa ruveta testailemaan. Tänään 6 päivä lämpöjen noususta...joten odottelemista vielä riittää. Kp nyt siis...21/28 vissiin...pitää kalenterista tarkistaa. Hyvä näin...en ole liikaa ehtinyt toivomaan ja haaveilemaan...on vielä NIIIN pitkä aika kp 29/28:n jolloin ajattelin testata. Ens viikon torstaina! Mutta kirjoitelkaapa ahkerasti, lopputoukokuun tuhisijoiden toivojat, niin aika menneee nopiampaan! :) Yritän itekin nyt ahkerammin roikkua langoilla, kun vieraat lähtivät.
Tsemppiä kaikille! ++++++++++++++++++++
Testailin taas tänä aamuna (testi oli Pregent stick), ja yllätys yllätys nega sieltä jälleen kerran pärähti ruutuun. Menkkatuntemukset on ollut tosi vahvat, ja iltapäivällä vessassa käydessä paperiin jäi melko iso rusehtava limaklöntti. Sen jälkeen on tullut vähäistä rusehtavaa vuotoa. Taisi siis tästä päivästä tulla kp 1. Pienen pieni toivonkipinä vielä on, että jos vuoto pysyisi vähäisenä, niin tämä voisi olla kiinnittymisvuotoa, mutta enpä oikein usko tuohon enää itsekään. Kp 28 tuli kyllä pienen pieni veriklöntti, että jospa ovis olisi ollut vasta silloin? No, mutta eipäs nyt toivota liikoja, täytyy vain alistua kohtaloonsa, ja suunnata katseet kohti kesäkuisia!
bambiino kp 39/?? tai sitten kp 1/38
Täällä minäkin edelleen roikun mukana.. Tissit normaalit, korkeintaan kipeytyneet hölskyttelystä ja tökkimisestä.... ;)
Mut joo ei kai tässä muu auta kun vaan piinistellä vielä vajaat kaks viikkoo... Tuntuu jotenkin hölmöltä kun en muista enää sellaista selvää merkkiä mikä aikaisemmin viittas raskauteen, tai mistä aloin testaamaan.. ( Se raskaus loppui sitten km astuttua kuvioihin.)
No ekaa odotellaan saapuvaks niin eipä tosiaan oo vielä mikään konkari noita oman kropan merkkejä lukemaan!
kp 19/28
ONNELLISELLEMAMMALLE halaus ja ihmetys...höh=( mutta jospa se vielä kuitenkin muuttuis ja pieni vauvaeli kasvaa sun mahassa db
PIKKU2POSTI TERVETULOA!!Kivaa et tulee vielä lisää jännäämään tänne viimesiin toukokuisiin:) niin moni on jo siirtynyt kesäkuisiin tai luovuttanut,mutta mikä parasta on niitä plussiakin tullu kivasti=)
Yhdyn kans teihin jotka sano jäävänsä koukkuun tähän palstaan,sama täälä!!innolla odotan koska pääsen kurkkaamaan teidän kuulumisia...tää on todella hankalaa ku kotona ei netti toimi:( edelleen toivon et aukeis pian niin pääsis useemmi päivässä käväsemään täälä:)
Nyt on kyllä TODELLA ISO vauvakuume täälä ilmassa:) ja kamala pelko itellä että se hemmetin täti ryntää pian...oireista päätellen tädin tulo on lähellä ja ihan ajallaan.no se hyvä puoli et tää kierto alkais tasaantumaan,mut en jaksais odottaa!! ootte te vaan uskomattoman sitkeitä,sinäkin DURACEL jaksat niin pirteänä muita kannustaa vaikka itsellä pitkä yritys jo takana. mut niinhän se on että täytyy jaksaa usko! ja ei niitä vauvoja niin vaan tehäkkään!pelottaa välillä itteäki et mitäs jos täs joutuu odottamaan kauanki ennenku tärppää:( kaikille pitempään yrittäneille paljon tsemppiä,voimia ja uskoa:) hyvää tietysti kannattaa odottaa vaikka se joskus kestää. on kyl niin malttamaton olo täälä päässä taas tällä kertaa.
tää vauvakuume on ku joku hyökkäävä aalto..toisinaan vähän lievempää,mut sit taas jonain päivänä ihan mahdoton!!
sellasta omaa höpötystä tällä kertaa,taidan poistua...kaikille pupuilijoille paljon intoa ja onnea tärppiin=) odottajille piinailijoille kovaa peukutusta et plussia tulee:)
-toymama kp27/29-32
halaus sulle negasta:( harmi,jos se täti nyt kuitenkin ampasee sinnekkin. vielä toivotaan kuitenki et se pysyis pois ja olikin väärä hälytys.
en nyt oikeen tiiä mikä se lämpöpiikki oli.se tosiaan nousi asteen,kainalosta mitaten,enkä oikeen nyt sitte tiiä mikä juttu se oli..mitataanko lämmöt suusta vai kainalosta,muuten?
ja sitte,luulen että mulla on hiiva.perkele.enkä uskalla ottaa suunkautta otettavaa lääkettä,kun en oo varma oonko raskaana vai en.hemmetin hemmetti!ja sitte heppa astu mun varpaalle,auts!:/
huono päivä oli tämä:( ehkä huomenna on parempi!..kauheeta vuodatusta,heh.no mut öitä kaikille ja huomiseen..
Halaus täältäkin negaa testanneille ja onnea plussaa testaaville =) Eli toivottavasti paljon plussauutisia tulisi, semmoinen kova plussasumppu olisi nyt todellakin tarpeen, eli siis... odotellaan =)
TOYMAMA: pakkohan sitä on jaksaa positiivisena =) ei täassä luovuttamistakaan voi ajatella, sen verran kovana vauvakuume jaksaa jyllätä. Jospa mun odotus palkittaisiin, ja vaikka tuplaonnella, aina kun olen kaksosista haaveillut =) Mutta luotan, ja toivon, että meidänkin aikamme tulee vielä....
Nyt menen opintojen pariin, ei meinaa mistään tulla mitään kun pyörin vaan täällä =)
Öitä kaikille kukkujille!
Linkki eiliseen:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8270166&p=1&tmode=1&smode…
Omaa napaa vain näin aamusta. Ryöväsin sitten toisenki tikun ensi kuun personatikuista. Halusin nähdä vieläkö lh-huippu jatkuu, ei jatku eli ohitettu on. Limaa on vielä näin aamusta ainakin, mut lämpö oli aavistuksen ehkä kohonnut jo (36,5, eilen 36,2 ja sitä ennen tasaisesti 36,4). Ovis on melko tarkasti varmaan tänään, huomenna pitäs lämmön olla jo selvästi koholla, jos kaikki menee niin kuin yleensä odotettaan lämpökäyrien käyttäytyvän, we' ll see what happens...
Kai meillä kuitenki on se tyttöajatus vielä takaraivossa, joten eiliset touhut saa riittää, tänään eikä huomenna ei enää touhata. Jos ei tällä tyylilläkään tärppää, niin ensi kierrosta lähtien sit " pommitetaan" ovista toden teolla. Mutta nyt on toiveet korkealla taas vaihteeks, kun ajoitukset on osunut kohdalleen. Toivottavasti ei kahden viikon päästä pilvilinnat romahda. Ei ei, tämä on nyt SE kierto, niin on pakko uskoa :)
Oikein mukavaa viikon jatkoa kaikille!
Ja joko OnnellinenMamma ja Bambiino on testannut? Entä muita?
Koralli73 kp 16/23-32