Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te, joilla on verenpainetauti. Mitä ehkäisyä käytätte?

Vierailija
30.11.2008 |

Minulle lääkäri ehdotti Cerazette- minipillereitä, mutta en alkanut käyttämään, kun luin lääkkeen haittavaikutuksista, ja siitä, että monet ovat saaneet ns. Cerazette-vauvan.

Mikä olisi paras ja luotettavin ehkäisy? Ei sterilisaatiota, ainakaan vielä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeisesti verenpainetauti - se vasta todettiin (tai no jo 5 vuotta sitten todettiin korkea verenpaine, mutta en jaksanut / ehtinyt jne tekemään mitään) , nyt paineet 180/120 ilman mitään syytä (BMI alle 20, ikää 30v, urheilen paljon, en käytä juurikaan alkoholia, olen kasvissyöjä...). Seuraan nyt paineita, mutta samalla käynnillä lääkäri kirjoitti Yasmin - reseptin,

Vierailija
2/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun paineethan ovat tosi korkeat. Kannattaisi ottaa yhteyttä verenpaineista tietävään lääkäriin. Mulla paineet ilman lääkkeitä olivat korkeimmillaan 130/100 ja lääkitys määrättiin. Noin korkeat paineet eivät voi olla verisuonille hyväksi.

Kannattaa ottaa pikaisesti yhteyttä lääkäriin. Onko sulla verenpainemittari kotona?

Ei ole tarkoitus pelästyttää,mutta näin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta verenpaine hieman turhan korkea. Olen vaihtanut pillereitä toiseen yhdistelmäpillerimerkkiin, ja nyt tänä syksynä osin verenpaineen, osin muista syistä, hormonikierukkaan.