Ticketin ulkoilupuku hulluilla päivillä?
Minkä hintanen normaalisti? Tuntuu tuo 29 euroo halvalta, ei kylläkään sievä ollut.
Kommentit (13)
Kävin niiden kotisivuilla, en bongannut tilausmahdollisuutta.
Englannin kielessä sanonta ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin nämä peruskoulupohjalta ponnistelevat mammat asian kääntävät.
Sori, meni vähän OT.
Totta kai ymmärrän mitä ticket to heaven tarkoittaa!!! Hei haloo!!! Kyse on inhottavasta mielleyhtymästä mikä tulee kun nuo sanat laittaa peräkkäin. Olkoonkin, että merkitys on oikeasti ihan positiivinen.
Ihan maisterispohjalta täällä " käännän väärin" :DDD
t. 6
Kävin äsken Stockalla, ja siellä ne puvut roikkuivat rekeillä.
Oli muuten ihana shoppailla (siis normi. hintaista tavaraa) kun oli tilaa, sanoi mun mies :-)
olla ostoksilla, kun oli tilaa ja hisseihinkin mahtui ;)
Hgin keskustan stockmann oli täynnä keltaisella muovilla huputettuja laareja ja rekkejä. Kerroin lapsille, että ne on niitä hulluja varten =)
Taidampa ottaa tavaksi mennä ostoksille päivää ennen hulluja päiviä.
Vierailija:
Hgin keskustan stockmann oli täynnä keltaisella muovilla huputettuja laareja ja rekkejä. Kerroin lapsille, että ne on niitä hulluja varten =)
Mä en ihan tuon nime takia jotenkin pysty ostamaan noita vaatteita, kun on muitakin vaihtoehtoja. Musta toi nimi on niin karmiva: siitä vaan, menolippu taivaaseen ja pulkalla rekan alle..! :(((
Oli viimevuotiset hajoneet niin kankaasta kuin vetskaristakin ja tahriintuneet puhdistuskelvottomiksi. Meni ainakin minulla kiinnostus koko pukuun.
miksi ostat kalliilla suomesta, käy katsomassa tanskan valmistajan sivut, niillä hyvä nettikauppa, visalla maksu ja yllätys, 2 pv ja postissa on. harvinaisen hyvin toimiva nettikauppa. Ilmoittavat sähköpostilla, jos jotain väriä ei nyt olekaan saatavana. Toinen hyvä ja palveleva pohjoismainen nettikauppa on ruotsalainen kenkävalmistaja kavat, postikulut suomeen 5,50¿ ja valikoima todella hyvä. Ja tavara kestää.