Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella pitkästä aikaa täällä!:)

30.03.2008 |

Perheen nuorimmainen on 3 v ja nämä 3 vuotta olen ajatellut etten varmaan enää näille sivuille tule mutta kummasti kyllä täältä löysin itseni.Meillä on 3 ja 5 vuotiaat lapset.Olen aina halunnut 3-4 lasta mutta koen molemmat synnytykset niin vaikeiksi että en yksinkertaisesti ole edes uskaltanut ajatella uutta raskautta.Tiedän, että on pelkopoli ja varmasti saa kaikkea mahdollista keskusteluapua mutta jotenkin mieliin on syöpynyt ajatus että en selviä synnytyksestä.Pelkään itse kuolevani siihen ja lapset jäisi ilman äitiä.Toiseksi,mun siskolta kuoli vauva kohtuun juuri kun synnytys alkoi ja vauvaa ei voitu pelastaa.Tämän vuoksi pelkään että meille kävisi samoin mikä on enemmän epätodennäköisesti mut kuitenkin. Ammatiltani oon itse sairaanhoitaja ja sanonta " tieto lisää tuskaa" pitää kait paikkansa ksoak tuntuu että tiedän liikaa kaikkea mitä voi tapahtua.Ihan typerää:) Oon miettinyt asian niin että sekstio olisi yksi mahdollisuus mutta....riskitöntähän sekään ei ole.Mutta,kertokaahan te saako äiti sekstion jos yksinkertaisesti vaan haluaa? Siis ilman mitään ns. lääketieteellistä syytä? Tiedän, että riippuu sairaalasta mutta ainakin meidän sairaalassa joku saa ja joku ei.Mutta,iloista kevään odotusta kaikille ja kun tällä palstalla ollaan niin myös iloista vauvojen odotusta:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla