ois kyllä ihanaa saada joskus hyvää seksiä
Nyt niin ankeaa ja erokin tulossa. Syy eroon on huono seksi. ihmettelen miksi valitisin miehen joka ei sytytä!? Ensisuutelukin oli oksettavaa ja piti sitten vielä naimisiinkin mennä. muuten " ihan kiva" mies mutta koskaan en esim orkkua ole saanut :-((Kyllä ihminen voikin olla TYHMÄ(siis minä) Kuvittelin tässä vuosien myötä että se muuttuu vaan ei, ihan kammottavaa räpellystä ja " säälipillun" anto vaan pahensi tilannetta totaaliseen haluttomuuteen.
Pakko kertoa esimerkki seksistämme: mies alkaa hieroa harteita, sitten ottaa multa housut pois, alkaa nuolla alapäätäni(ilman mitään esilämmittelyjä siis)kesto n 2min, sitten sormella kovakouraisesti hinkkaa että tuntuu inhottavalta, tämän jälkeen pisto ja ravistus, eli koko toimitus n 5min, ei suutelua, ei puhetta, vaan pelkkää teknistä toimitusta ilman tunteen häivääkään...
kessä vika? itse olen ollut aina aktiivinen ja muiden kumppaneiden kanssa ei ongelmia ja olen saanut ihania suudelmia ja orgasmeja, Ah!
Harmi et tuhlasin 5vuotta elämästä näin.
N31
Kommentit (2)
Mitä sinä teit silloin kun hartioitasi hierottiin, pilluasi nuoltiin jne.
Katsoit Teho-osastoa ? Vai otitko itse osaa, esimerkiksi mainitsemallasi suutelemisella ?
Provoko ?
Toisin itse en oikein ollut osannut nauttia seksistä edes ennen exääni. Mutta siinä sitä meni kymmenen vuotta huonossa seksisuhteessa ja pari lastakin tuli väännettyä. Nykyisen miesystäväni kanssa rakastelu on aivan taivaallista... Mutta mukana on paljon avoimuutta ja rakkautta ja HALUA MIELLYTTÄÄ TOISTA. Tuo jälkimmäinen on mielestäni hyvän seksin a ja o. Pitää tietty olla molemmin puolista.