Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
meinaako kukaan hulluille päiville kauempaa? ev
Kommentit (4)
Eihän siellä ole kuin kakkoslaatua halvalla, varta vasten hulluille päiville tilattua krääsää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tavara kun ei oikeasti ole hulluilla päivillä yhtään sen halvempaa kuin useimmissa liikkeissä " jokapäiväisen hinnat" . Hullujen päivien tavara on järjestäen eri merkkien halpisversioita, " riisuttuja malleja" ja suoranaista kakkoslaatua. Hintoja on mahdoton vertailla, sillä ottavat tarkoituksella myyntiin tavaraa, jota ei muualla myydä.
En ajatelut lähteä sinne mylläkkään, vaikka asunkin kilometrin päässä Tapiolan Stockasta.
Alue: Aihe vapaa
Samalla tietty pörräsin muutenkin Hesan keskustan kaupoissa.